מרטין אינדיק, מאדריכלי הסכם אוסלו, תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו בטוויטר לאחר שהאחרון טען לאחרונה כי הוא גאה בכך שמנע את הקמתה של מדינה פלסטינית ואף סיכל את הסכמי אוסלו: "אז כל ההבטחות בנוגע לפתרון שתי המדינות היו שקר. ולכל אלה שאפשרו לנו להאמין שביבי הוא רציני לגבי שלום, הם צריכים לתת הסברים", כתב אינדיק.

נתניהו: "מספר הקורבנות ב-7 באוקטובר שווה לזה של אוסלו"
לאחר הסערה שעורר, נתניהו: "לא אתן לישראל לחזור על טעות אוסלו"

עוד הוסיף: "הוא (נתניהו) תמיד התכוון להרוס את הסכמי אוסלו, ולכן ההשמצה והחנק של הרשות הפלסטינית הפכו לחלק מהותי במאמץ שלו, גם כשהרשות שיתפה פעולה בשמירה על הביטחון הישראלי בגדה המערבית. כעת, המנהיגים הערבים הסונים לא יתמכו באף אחת מהמזימות ההזויות של ביבי ביום שאחרי המלחמה. אם ישראל תכבוש מחדש את עזה היא תיתקל בהתנגדותה של ארה"ב ומדינות ערב. זה לא בר קיימא". 

כאמור, לאחרונה התבטא נתניהו בנושא ואמר: "אני מאוד מעריך את התמיכה האמריקנית להשמדת החמאס והחזרת חטופינו. אחרי שיח אינטנסיבי עם הנשיא ביידן ואנשיו, קיבלנו גיבוי מלא לכניסה הקרקעית ובלימת הלחצים הבינלאומיים להפסקת המלחמה. כן, יש מחלוקות לגבי 'היום שאחרי חמאס' ואני מקווה שנגיע להסכמה גם כאן. אני רוצה להבהיר את עמדתי: אני לא אתן לישראל לחזור על טעות אוסלו. לא אתן שאחרי ההקרבה האדירה של אזרחנו ולוחמינו, נכניס לעזה מי שמחנך לטרור, תומך בטרור, מממן טרור. עזה לא תהיה לא חמאסטאן ולא פת״חסטאן".