ישראלית נפצעה הבוקר (שני) באורח בינוני בפיגוע ירי לעבר רכבה, בו שהו גם בעלה ושני ילדיהם, סמוך לצומת אל רואבי בבנימין. מפרטים ראשונים עולה כי לאחר הירי המשיך הרכב בנסיעה עד לחבירה עם צוות מד"א, סמוך לכניסה לעטרת, שם הוענק לפצועה טיפול רפואי ראשוני כשהיא בהכרה. כוחות הביטחון חסמו צירים באזור בעקבות הפיגוע ופתחו במרדף אחר המחבל, שנמלט מהזירה. 

בתוך כך, הלחימה ברצועת עזה נמשכת גם הבוקר, זאת לאחר שביממה האחרונה הותקפו מעל 150 מטרות טרור על ידי צה"ל. במהלך הפעילות, לוחמי היחידה הרב ממדית תחת פיקוד צוות הקרב החטיבתי 551 איתרו בביתו של בכיר בארגון הטרור חמאס במרחב ג'באליה, מזוודות של כספי טרור בשווי של כ-5,000,000 ש"ח ואמצעי לחימה רבים.

רכבה של הישראלית שנפצעה בפיגוע בבנימין (צילום: ביטחון בנימין)
רכבה של הישראלית שנפצעה בפיגוע בבנימין (צילום: ביטחון בנימין)

כמו כן, צוות הקרב החטיבתי 646 תקף אתמול תשתית טרור בו נמצאו אמצעי לחימה רבים, ביניהם מטענים, ציוד לחימה ונשק מסוג RPG. באותה תשתית טרור נמצא מרתף ובו מצבור של מרגמות ותחמושת. בנוסף הכוחות איתרו והשמידו פירים ובורות שיגור במרחב. 

בחזית הצפונית תקף צה"ל חוליית מחבלים שניסתה לבצע ירי נ"ט לעבר ישראל ותשתית טרור של חיזבאללה בשטח לבנון. מאוחר יותר דווח על נפילות של ארבע פצמ"'ים בשטח פתוח ליד המושב יערה.