הקומיקאי היהודי-אמריקאי ג'רי סיינפלד הגיע היום (שלישי) במסגרת ביקורו בישראל לקיבוצי עוטף עזה. במהלך הביקור, סייר סיינפלד בין ההריסות לאחר הטבח.

צה"ל היה במרחק נגיעה מסינוואר: זה מה שנמצא בבתיו ברצועה
דיווח בארה"ב: נועה ארגמני לא נחטפה על ידי החמאס, וזו ההוכחה

יובל הרן, שבן משפחתו טל שוהם עדיין בשבי חמאס, נפגש עם סיינפלד ומסר: "כששמעתי שסיינפלד מגיע לקיבוץ זה ממש ריגש אותי. הוא אחת הדמויות שאבא כל כך העריך, ואני לא יודע לספור את כמות הפעמים שהיינו יושבים ביחד ורואים סיינפלד מעבר לזה שזה נכנס להומור המשפחתי ובדיחות היומיומית שלנו. יש לי כל כך הרבה זיכרונות נעימים ומשותפים איתו סביב התוכנית, כולל שגרנו בארצות הברית שנתיים בסוף שנות ה-90 הוא עבד במנהטן וכל פעם דאג לספר לנו שהיינו ליד אחד מהמקומות של הסדרה".

ג'רי סיינפלד בעוטף עזה (צילום: אור ילין)
ג'רי סיינפלד בעוטף עזה (צילום: אור ילין)

"מהילדות עד השנים האחרונות אבא ראה את התכנית כנראה אינספור פעם ושידורים חוזרים", הוסיף, "אבא נלקח מאתנו בדרך הכי אכזרית שאפשר ב-7 באוקטובר אבל אני יודע שהוא יצחק מלמעלה שהוא ישמע שג'רי מגיע לבקר אותו והוא יעריך את זה שנספר לג'רי את סיפור המשפחה ואת עניין הדחיפות בלהחזיר את טל הביתה. אני אגיע להראות לכם את הבית ולספר מה קרה שם באותה שבת ארורה, איך אבא נרצח, 7 מבני המשפחה נלקחו ובנס גדול 6 חזרו וכמה זה קשה שטל עוד שם".