הג'יהאד האסלאמי פרסם אתמול סרטון בו נראים שני חטופים נוספים - גדי מוזס בן ה-79 ואלעד קציר בן ה-47. יאיר מוזס, בנם של גדי המצוי בשבי ומרגלית ששוחררה בעסקת החטופים הקודמת, התייחס לפרסום הסרטון בשיחה שקיים הבוקר (רביעי) עם ענת דוידוב ואודי סגל ב-103FM

מחדל הירי בחטופים: המידע הועבר לפיקוד הדרום ולאוגדות, אבל לא הגיע לשטח | פרסום ראשון
חומרי מודיעין שנתפסו מוכיחים: מוחמד דף חי, מתפקד ובמצב טוב | בן כספית

"זו תקווה. זה אות חיים ראשון שקיבלנו מאז ה-7 באוקטובר אז אני רואה את זה כמשהו חיובי. מבחינתנו זה סימן חיים וזה טוב. כמובן שבמקביל רואים אותו כמה שהוא רזה וכמה שהוא עייף ומותש, וזה מדאיג. זה מדגיש את מה שאנחנו צועקים כבר הרבה זמן כל המשפחות, שחייבים לעשות הכול כדי לשחרר אותם", אמר. 

עוד סיפר, כי "אף אחד מהמשוחררים והמשוחררות לא ראה אותו מה-7 באוקטובר. עד העדות אתמול לא שמענו עליו שום דבר. נראה שביום-יומיים האחרונים מתחילות להיות שמועות שדברים זזים. אני מקווה מאוד שהם יבשילו לכדי איזושהי עסקה".

בת זוגו לשעבר של גדי מוזס, מרגלית בת ה-77, אם לשלושה ילדים וסבתא לעשרה נכדים, שוחררה בעסקת החטופים. מוזס נחטף מביתו בניר עוז, בת זוגו אפרת כץ נרצחה במתקפה האכזרית של חמאס. אלעד קציר הוא בנה של חנה קציר, ששוחררה גם היא בעסקת החטופים. 

הפגנת משפחות החטופים (צילום :אבשלום ששוני)
התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר. אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]