צביקה מור, שבנו איתן נחטף מהמסיבה ברעים ביום הטבח, התראיין הבוקר ב-103FM, וניסה להציג זווית חיובית בימים הכואבים הללו. "אני בסך הכל בסדר, מאוד שמח על האחווה בעם ישראל, על הלוחמים הגיבורים שלנו שנותנים את הכל, זה מאוד ממלא אותנו", הודה בפתח דבריו. גם החיבוק האדיר מעם ישראל בארץ ובתפוצות באמת מדהים. ויחד עם זה הגעגוע לבן שלי והכאב על הנופלים. לצערי קברתי שלושה מתלמידים שלי", ציין.

לאחר הסערה שעורר: דובר ש"ס מבהיר את דבריו על נתניהו
הותר לפרסום: שמונה חיילי צה"ל נפלו בקרבות הקשים ברצועה| עדכונים שוטפים

יחד עם זאת, קרא להמשך הלחימה: "חמאס לא מספיק חלש ולא מספיק פוחד מאיתנו, צריך להיכנס בו יותר בכוח. אם נעצור את המלחמה, אנו גוזרים עלינו מלחמה קשה יותר בפעם הבאה. צריכים לסיים פעם אחת עם הסיפור הזה. אם נראה שאנו נשברים בגלל הנופלים והחטופים, אנו מזמינים את המלחמות הבאות. גם הלוחמים לא יסכימו, וגם משפחות הנופלים". 

"אנחנו לא מוכנים לעשות חצי עבודה. נגרום לכך שהירושה לילדים ולנכדים שלנו תהיה קשה. חמאס מרשה לעצמו להקשיח עמדות כשאנו לא מספיק מכים בו. אם היינו יותר חזקים מולו, הוא לא היה מתנהג בצורה כזאת", הוסיף. 

משפחות החטופים לקראת המפגש עם קבינט המלחמה. קרדיט: אבשלום ששוני (צילום :אבשלום ששוני)

הוא הביע ביקורת כלפי ההפגנות שמתקיימות לאורך התקופה האחרונה, בטענה כי הדבר מחליש את עמדת ישראל מול ארגון הטרור: "ההפגנות במוצאי שבת הן קומץ קטן, גם מתוך משפחות החטופים, קומץ שלא מבין את האירוע. הרוב המוחלט של העם רוצה לגמור את חמאס ופעם אחת לעשות סוף לתוקפניות ולאכזריות הערבית, ואסור לנו בשום אופן לעצור את הדבר הזה. ההפגנות והצעדות, וכל השלטים והבאנרים, מזיקות פעמיים. זה מזיק לחטופים עצמם ומעלה את המחיר שלהם, שוב ושוב האויב רואה שאנחנו סופרים את הימים ושאי אפשר לחשוב על הסבל שהם עוברים. ואז הם אומרים 'נעלה את המחיר'".

בסיום דבריו, הבהיר: "הנזק השני, ואת זה אני אומר להרבה משפחות שאני פוגש בארבע עיניים, הוא שהעיסוק בצרה האישית בזמן הצרה הלאומית הוא לא נכון מבחינה מוסרית. אנחנו משפחות החטופים לא יותר מסכנים ממשפחות הנופלים או מהמשפחות שילדיהם בחזית. ההדגשה שרק אנחנו מסכנים - לא מתקבל על הדעת. האויב שלנו צריך לדעת שאין מחיר גבוה מדי בשבילנו כדי לשמור על הארץ שלנו. כשזה יהיה לו ברור שאנו לא רואים בעיניים, הוא יבין שלא כדאי להתעסק איתנו".