העיתונאי דניאל עמרם קיבל לידיו סרטון שצולם על ידי לוחם גולני, ובו נראית אישה שצועקת לעברו של החייל "אתם הרגתם את החטופים", תוך שהוא מתעמת איתה על ההאשמות הקשות שהטיחה בו.

בתיעוד שהועלה לרשת החברתית אינסטגרם על ידי עמרם, נשמעת האישה אומרת: "ההורים שלך נכשלו בחינוך. אנחנו יודעים טוב מאוד מי גרם לכל זה. מה גולני, כמה הרגתם חפים מפשע ולא מעורבים? את שלושת החטופים! באנו לפה והקמנו את המדינה כדי להרוג נכון? להרוג, להרוג, להרוג, להרוג, זה מה שאתם רוצים לעשות, נכון? לך תד*יין! אתם הרסתם את המדינה". הלוחם נשמע עונה לה: "גולני הרסו את המדינה? אין לך בושה? היא מאשימה את חיילי גולני בזמן שהקרבנו את החיים שלנו למען החטופים".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מספר שעות לאחר מכן, איתר עמרם את התוקפת, חגית נרקיס, ויצר עימות בינה לבין הלוחם, רפאל, שאמר לה: "אני נחנקתי ממה שאמרת, בפנים אמרת לי 'הרגתם את שלושת החטופים וחפים מפשע', אמרת לי 'מגיע לכם'! אני גזרתי את החוגר שלי על הקבר של חבר שלי".

נרקיס, שהתקשתה לשמור על טונים נמוכים, הגיבה בזעם ובצעקות: "עד מתי נאבד חברים ונאבד אנשים - צריך לעצור ולשאול, רפאל". בנוסף, עמרם ציין כי התוקפת מסרה: ״יש לי ילדים וחברים חיילים. אין לי שום דבר נגדם״.