מיכל הרצוג, רעייתו של נשיא המדינה יצחק הרצוג, התייחסה היום (שישי) לתחקיר של ה"ניו יורק טיימס", שחשף כיצד חמאס השתמש באלימות מינית ב-7 באוקטובר והציג פרטים חדשים המראים דפוס של אונס, הטלת מום ואכזריות קיצונית נגד נשים במתקפה האכזרית של ארגון הטרור על יישובי הדרום והעוטף.

בנט חשף: ישראל תקפה באיראן בשנה שעברה | כל הפרטים
אחרי ביטול הדיון בקבינט המלחמה: הדרישה החדשה של הציונות הדתית

"כמו כל אישה בישראל, גם אני זעמתי וחשתי נבגדת משתיקת העולם אחרי הפשעים המחליאים שבוצעו כלפי אחיותינו ב-7 באוקטובר", כתבה הרצוג בחשבון ה-X (לשעבר טוויטר) של נשיא המדינה.

"מסתבר שיש בעולם מי שהאכזריות הברוטלית של מפלצות חמאס באותו יום חשוך לא הייתה הוכחה מספיקה בשבילם ובשבילן. שיש מי שסרטוני החמאס, על הברבריות שהם משקפים, לא היו הוכחה מספיקה עבורם. שיש מי שאפילו עדויות השורדות והשורדים עדיין לא היו מספיקות עבורם".

עוד כתבה, כי "אולי הדו"ח המעמיק, המנומק והמבוסס של ה'ניו יורק טיימס' יבהיר להם סוף סוף. חמאס אנס. חמאס טבח. חמאס חטף. חמאס עינה. במודע, במכוון, בשיטתיות, במפלצתיות. חייבים למגר את חמאס. אני מתחייבת להמשיך ולהילחם כדי שקולותיהן של הנשים הגיבורות הללו, שסבלו כל כך הרבה רק בשל היותן אחיותינו, יישמעו ברמה בכל רחבי העולם".