במערכת הפוליטית לא נותרו אדישים לריאיון של החטופה מייה שם בכלי התקשורת אמש, במהלכו חשפה את תנאי השבי הקשים אצל ארגון הטרור חמאס לאחר שנלקחה באכזריות מפסטיבל נובה, והביעה את דעתה על התנהלותם של האזרחים ברצועה.

מייה שם, שחזרה מהשבי, חושפת: "הפרצוף של המחבל עוד בראש שלי"

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, צייץ בטוויטר: "מה שמייה עברה בשבי חמאס צריך להדהד בכל העולם, שיבינו שאין חפים מפשע בעזה". 

ח"כ ולדימיר בליאק ('יש עתיד'), כתב: "מייה שם. גיבורה". 

כזכור, בריאיון שנתנה אתמול לחדשות 13 ו-12 סיפרה שם: "בנובה הייתי עם תחושות מועקה מאוד כבדות, כאילו משהו הולך לקרות ולא הצלחתי ליהנות. כשהכול התחיל והחלטנו לצאת משם, בצדי הכביש חיכו לנו שני טנדרים עם מחבלים ומיד התחילו לירות לנו על החלונות. עבר טנדר עם מחבלים הסתכל עליי אחד החמאסניקים וירה לי ביד מטווח מאוד קטן ופגע במרפק. צעקתי 'אין לי יד'. אמרתי שמע ישראל, לא רציתי למות".

על סף דמעות, המשיכה בעדות הקשה: "הגענו לעזה, הוציאו אותי מהשיער מהרכב זרקו אותי לחדר אחורי, מתחו לי את היד על חתיכת פלסטיק וככה הייתי שלושה ימים. אחר כך אמרו לי 'תתלבשי', וישר לחדר ניתוח בלי משככי כאבים, בלי כלום. אני נמצאת בחדר פיצי, רק אני ומחבל שמסתכל עליי 24/7. יש פחד להיאנס, יש פחד שייקח את הנשק וידפוק לך כדור בראש. החדר היה סגור, היו זורקים לי אוכל פעם ביום".