מלחמת חרבות ברזל: אדווה אדר, נכדתה של יפה שנחטפה וחזרה מהשבי, התראיינה היום (שישי) בערוץ 13, לאחר הבשורה הקשה שבן דודה - תמיר אדר שנחטף ב-7 באוקטובר, נרצח בשבי החמאס.

במהלך נאומו: הרמז ששלח נסראללה לישראל וארצות הברית
לקראת משבר בממשלת החירום? אחרי הפיצוץ בקבינט - עימות בין גנץ לליכוד

"בהיעדר טיפול מתאים הוא מת מפצעיו", סיפרה אדווה בכאב. "היו 90 ימים של מלחמה ציפייה, ותקווה שהתפוצצה. אנחנו בלב כבד ושבור. המשמעות שלנו כרגע נובעת מהסיכוי של שאר המשפחות שאהוביהם שנחטפו שיחזרו בחיים".

הפגנה נגד הממשלה בכיכר הבימה, עם משפחות החטופים (צילום :אבשלום ששוני)

בהמשך סיפרה: "ידענו שהוא פצוע ועדיין רצינו להאמין שהוא יחזור אחרי שסבתא שלי חזרה, זה הצית בנו את התקווה שתמיר יכול לחזור והתפללנו לסוף אחר ולצערי לא זכינו אליו. עכשיו נשאר להתפלל בשביל כל השאר".

תמיר אדר ז''ל (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')
תמיר אדר ז''ל (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')

"רצינו להאמין שבטיפול רפואי הוא יכול לשרוד, כמובן שלא היה טיפול מתאים והוא מת", הוסיפה. "תמיר היה איש של אנשים, טוב לב, בנאדם לגשת אליו כשצריך עזרה ולהניח את הראש בשביל נחמה. הגיע לאשתו ולילדים שלו סוף אחר".

"לסבתא קשה מאוד עכשיו. היא אישה חזקה ואנחנו עוטפים אותה ויש לה עוד מסע להשתקם. זה מקשה עליה - על היכולת לקחת אוויר להתמודד אבל היא מעוררת הערצה וגם במקרה הזה היא מראה לנו כמה כוחות יש בה", אמרה לסיום.

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]