לאחר 49 ימים בשבי החמאס בעזה, שבו דניאל אלוני ובתה אמיליה אלוני בת ה-6 לביתן שביבנה. כזכור, השתיים נחטפו לעזה בבוקר השבת השחורה, ה-7 באוקטובר, ושבועות לאחר מכן שתיהן שוחררו במסגרת עסקת החטופים והועברו לטיפול בבית החולים שניידר, שם הן טופלו ושוחררו כשמצבן טוב.

בריאיון לחדשות 12 סיפרה אלוני על ההתמודדות בשבי: "אחרי שכיסיתי את הילדה שלי בשמיכה, חיבקתי אותה חזק ואמרתי לה שאני מצטערת אנחנו הולכים למות. היא לא דיברה, ואז החלה לבכות שהיא לא נושמת, צרחה. אני מנערת את אחותי, שהייתה חצי איתנו חצי לא, 'שרון אנחנו נמות ביריות זה יהיה כואב אבל מהיר, למה להעביר את הייסורים את הבנות', אני רק חושבת על לשמוע את החרחורים, לא. אז אני עוצמת עיניים ומחכה. ואז אני פותחת עיניים, והם פשוט מסמנים לנו לצאת. זו אימה שאי אפשר להסביר אותה במילים. אין עדיין מילים בעברית שיכולת לתאר את האימה הזאת, שצריך להמציא מילים חדשות כדי להסביר מה שקרה שם. סתירות מאחורה, בראש בגב".

אלוני התראיינה גם לחדשות 13 וסיפרה: "כל מה שאני מנסה לחשוב זה איך אני מגנה פה על הבנות. עושים את השניים וחצי ק"מ האלה ואני לא מרימה את הראש. ואז אנחנו מגיעים לאיזושהי נקודה ובא מישהו וחוטף את הילדה מהידיים שלי".

צפו:

היא המשיכה: "פשוט לקח. היא הייתה עלי ואז הוא בא ומשך אותה ממנה. התחלתי לצעוק 'בינתי בינתי', זה לא עזר. הוא כיוון אליה רובה וסימן לי לשבת. התיישבתי, כי אם אני מתה פה אז הבת שלי נשארת לבד או מתה אחרי. מפה יש לי בלקאאוט".

הריאיון ישודר הערב (שבת) ב-20:00 במהדורת השבת של חדשות 13.