לאחר שארגון הטרור חמאס הפיץ טרור פסיכולוגי, עם סרטון חדש שפרסם ובו מדברת נועה ארגמני בת ה-26, שנחטפה מפסטיבל הנובה עם בן זוגה אבינתן אור, התייחס הערב (שני) דובר צה"ל למה שנאמר בסרטון.

"איתי, נועה וחטוף נוסף שמשפחתו ביקשה שלא נאמר את שמו נחטפו לעזה ע"י חמאס", אמר דובר צה"ל דניאל הגרי. "איתי סבירסקי הוא בן 38, הוריו נרצחו ע"י מחבלי חמאס והוא נחטף. נועה ארגמני נחטפה עם בן זוגה אבינתן ממסיבת הנובה".

עוד אמר: "לצד זאת שקיבלנו אות חיים מנועה, חשוב לציין כי איתי לא נורה ע"י כוחותינו, זהו שקר של חמאס. המבנה בו הם נמצאו לא הותקף ע"י צה"ל", הסביר. "אנחנו יודעים שתקפנו מטרות סמוך למקום בו אותרו".

לסיום אמר: "אנו בוחנים את התמונות שחמאס הציף. עם זאת אני מבקש לעדכן כי צה"ל נפגש עם משפחות איתי והחטוף הנוסף. נמשיך לעדכן אותם בכל פרט מידע שבידינו. חמאס מנסה לנצל את המצב שהחברה הישראלית מקדשת את חיי אנשיה כדי לזרוע פחד. זו העוצמה שלנו והדאגה שלנו לאזרחים שלנו והאופן שבו אנו נחושים להשיב את החטופות והחטופים".

כזכור, בתחילת השבוע ליאורה ארגמני, אמה של נועה שנחטפה מהמסיבה סמוך לקיבוץ רעים, נשאה דברים בעצרת לציון 100 יום של שבי החטופים אצל ארגון הטרור חמאס. ארגמני, שנמצאת בשלבים מתקדמים של מחלת הסרטן ומתניידת בכיסא גלגלים, קראה לשחרורה המהיר של בתה כדי שתספיק לראותה לפני שיחמיר מצבה.