לאחר דבריו על מסיבת "הנובה" בתוכנית "הפטריוטים" אמש (שני), על כך ש"מאוד הפריע שאנשים רקדו שם עם הפסל של הבודהה", התייחס השדרן והמגיש ינון מגל לדבריו בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר שלו), וכתב כ-5 סעיפים, אחד מהם: "בחודשים האחרונים היתה לי הזכות לראיין ולשתף את סיפורם הטראגי הבל יתואר של הניצולים ובני משפחות הנרצחים. כולל הבוקר".

משתתפי המסיבה ברעים שאושפזו בכפייה: "המצב שלהם רק יילך ויחמיר"
ניצולת מסיבת הנובה: "תיקחו אחריות, אני לא אשמה שהלכתי לרקוד"

כזכור, המגיש אמר אתמול בתוכניתו בערוץ 14 כי: "עבר מספיק זמן בשביל שאני אוכל להגיד את מה שיושב לי על הלב הרבה זמן, שלי מאוד מאוד הפריע שאנשים רקדו שם עם הפסל של הבודהה".

נזכיר כי בתוכניתם הבוקר ב-103fm, הגיב בן כספית לדבריו של מגל ואמר: "מבחינתי הביביזם היא כת הרבה יותר מסוכנת מהבודהיזם. אני לא טינפתי בשידור טלוויזיה את מסיבת הנובה בה נרצחו 300 ומשהו". בתגובה השיב לו מגל, "אני רוקד עם פסל של ראש הממשלה, כל אחד עם הפסלים שלו".

גם אשת התקשורת מעיין אדם, שאיבדה את אחותה מפל אדם במסיבה, הגיבה לדבריו: "לא חשבתי ששטות שמישהו אומר בטלוויזיה יכולה להכאיב לי ככה. שמישהו ירצה לעצמו לבזות את זכרה של הגורה המתוקה שלי", כתבה בחשבון האינסטגרם שלה.

מגל הבהיר בציוץ כי: "כמובן שלא היתה לי שום כוונה לפגוע באף אחד, וכמובן שאני מכבד ומוקיר את זכרם של הנרצחים הקדושים במסיבה".