אירוע מטריד התרחש בבית הספר התיכון ביישוב מיתר שבדרום. תלמידים שהגיעו לבית הספר השבוע מצאו באחת הכיתות דגלי ישראל קרועים וכיתוב בערבית על הלוח "פלסטין ערבית וחופשית אם תרצו או תסרבו, זו האמת".

מאות כבר נדבקו: הזיהום הקשה שפוגע בלוחמים בעזה | פרסום ראשון
התרופות לחטופים: אלו המחירים הקשים שחמאס סחט מישראל

התלמידים דיווחו להוריהם, שלמרבה הפתעתם לא קיבלו את המידע מבית הספר או מהמועצה. ישיבה התקיימה בין נציגי ההורים, הנהלת בית הספר וקב"ט היישוב, בה נערכה סקירה לגבי הדברים שאירעו ומה נעשה. הורים לתלמידים בבית הספר הביעו חשש ותמיהה מדוע לא קיבלו את המידע: "בתקופה שאנחנו נמצאים זה מאוד מטריד. זה לא משנה אם זה מעשה קונדס של ילד או משהו אחר. בתקופה כזו של מלחמה מדובר באירוע חמור שמערער את תחושת הביטחון של כולנו".

אימה בבית הספר במיתר בדרום (צילום: ללא קרדיט)
אימה בבית הספר במיתר בדרום (צילום: ללא קרדיט)

עוד הוסיפו כי, "מטריד עוד יותר שרק כמה ימים לאחר המעשה נודע לנו ההורים עליו וגם אז זה קרה רק כי אחד הילדים סיפר וזה התחיל לרוץ בקבוצות הוואטסאפ. אף אחד מבית הספר או מהמועצה לא עדכן אותנו ההורים וזו לא פעם ראשונה. אירוע אחר שקרה בבית ספר יסודי ביישוב נודע לנו רק אחרי שאחת האימהות הודיעה עליו בקבוצת הווטסאפ ורק אז יצא עדכון להורים. מדוע לא לעדכן אותנו? גם אם מדובר באירוע שנמצא בחקירה אפשר רק לעדכן א ההורים מה היה שנוכל אנחנו לתווך את זה לילדינו ולא בדיעבד אחרי שהם נחשפו".

ממשטרת ישראל נמסר כי הוגשה תלונה והנושא נמצא בחקירה, טרם נעצרו חשודים במעשה. במועצה מקומית מיתר, נמסר: "הנושא בעיצומה של חקירה מעמיקה וכרגע לא נחשפים פרטים מעבר על מנת לא לפגוע בחקירה של הנושא ובעבודת המשטרה. הנושא נמצא בטיפול בידי גורמי החוק ויטופל בצורה המיטיבית. כל צילו של ספק - נבדק לעומק".