אין גבול לאכזריות: רשת CNN העלתה היום (רביעי) סרטון מחריד ומצונזר שקיבלה מישראל, בו נראה מחבל מארגון הטרור חמאס ניגש לגופות של אזרחים בקיבוץ ניר עוז שמוטלות על הקרקע לאחר שנורו למוות בטבח האכזרי שאירע ב-7 באוקטובר, ועורף להן את הראש עם סכין. על אף היותו מצונזר, נדגיש שהסרטון קשה לצפייה.

ללא תיאום עם הקבינט: נתניהו עיכב מתווה חדש לעסקת חטופים
הרמטכ״ל: "הסבירות למלחמה בצפון גבוהה מבעבר"

למרות שעברו יותר מ-100 ימים מאז מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס על יישובי העוטף והדרום, עדויות ותיעודים מהשבת השחורה ממשיכים להגיע, ולשפוך אור על הזוועות שהתחוללו בישראל.

בחודש שעבר שיגר תא"ל אבי רוזנפלד, מפקד אוגדת עזה שהותקפה ב-7 באוקטובר, אגרת ללוחמי צה"ל בה התייחס לתקיפה שביצעו המחבלים והבטיח כי צה"ל יפעל במלוא כוחותיו כדי למצות עימם את הדין. 

"אחיי הלוחמים", כתב, "מאז פרוץ המלחמה אנחנו נלחמים בהגנה ובהתקפה משני צידי הגבול. בשבת הארורה, ה-7 באוקטובר, יצאו מח‘רבת אח‘זעה המחבלים המתועבים, אשר ביצעו את הפשעים הנוראיים ביותר שניתן לתאר".

עוד נכתב: "מתקפת הטרור של מחבלי עזה מח‘רבת אח‘זעה כוונה לקיבוץ ניר עוז, ישוב של אנשי עבודה ושלום. המתקפה האכזרית הזו כללה מסע רצח וחטיפה של רבים מחברי הקיבוץ ביניהם נשים, ילדים וזקנים". 

חורבן בקיבוץ ניר עוז (צילום: משה כהן)
חורבן בקיבוץ ניר עוז (צילום: משה כהן)

"הזעם והזעזוע על מה שקרה לאנשים בניר עוז והתסכול על כך שלא הצלחנו להגן עליהם ילוו אותנו תמיד. אנחנו מחויבים לרדוף את המחבלים שהיו שם ואת עוזריהם עד האחרון שבהם ולהחזיר הביתה מהשבי בעזה את אנשי ניר עוז ואיתם את כל השבויים והנעדרים". 

"בימים האחרונים פתחנו במבצע 'עוז וניר' - התקפה על מעוזי האויב בח‘רבת אח‘זעה. נפעל במלוא הכוח כדי לחסל את המחבלים המסתתרים שם מעל ומתחת לקרקע וכדי לפרק את תשתיות הטרור והרשע". בסיום דבריו כתב: "בעת שנעשה זאת יהיו בליבנו חברי קיבוץ ניר עוז".