מעיין שרמן, אמו של החטוף רון שרמן ז"ל שמת בעודו בשבי ואתמול פורסם התחקיר הצה"לי בעניינו בו נטען כי לא ניתן לקבוע את סיבת המוות, כתבה הבוקר (חמישי) פוסט נוקב בו האשימה עובדת במשרד הביטחון בכך שהורידה את השלט שהונח על מצבתו של שרמן ז"ל, ובו ביקורת נוקבת על הממשלה.

"האבן שהנחתי על קבר בני - אבן שהיה לי חשוב שתונח על המצבה שלו כאמא שלו, שילמתי עליה מכספי וקיבלתי אישור מקצינת הנפגעים להניח אותה שם - נגנבה/ נלקחה ברגע שיצאתי מהאזכרה בבית הקברות עי אישה בשם אושרית ממשרד הביטחון", כתבה שרמן.

המצבה של רון שרמן ז''ל שנחטף לעזה (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')
המצבה של רון שרמן ז''ל שנחטף לעזה (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')

"כפי שמטייחים את העובדה שחוסל במטרה להרוג את רנדור - הם חושבים שסילוק האבן מהקבר של רונצ'וש ינקה את העובדות כפי שהן. רון נחטף בגלל ממשלת מחדל מפלצתית וצבא שכשל, רון הופקר עי שר הביטחון הגרוע בתולדות מדינת ישראל ומודיעין כושל. רון הוקרב כדי לחסל מחבל שמשום מה 15 שנה נתנו לו לחיות. כרגע משקרים שלא ידעו שהמחבל הבכיר היה מוקף בחטופים למרות שלי נאמר עי אלוף בצה"ל שידעו כל הזמן איפה רון", הוסיפה.

"ולסיום הדבר היחיד שהשאירו לי כאימו - האבן שהסכימו שאניח על קיברו ושעלתה לי לא מעט כסף וששילמתי עליה מכיסי הפרטי - סולקה מאחורי גבי מיד כשהתרחקתי מהקבר עי משרד הביטחון כדי להמשיך לטייח את הרצח שלו.. אז שוב - זו הממשלה וזה משרד הביטחון. טיוח ,סילוק ראיות מפלילות ,הקרבת החטופים, הפקרת ההורים השכולים. הכל בגלל אוזלת היד של ממשלת החורבן שהייתה עסוקה בשטויות שנה שלמה עם אוסף הזבל האנושי שמרכיב אותה. במקום לדאוג לבטחון תושבי המדינה. האבן תוחזר  או שלא תהיה מצבה.. ולאושרת הזאת ממשרד הביטחון - תחזירי את מה שגנבת מהקבר של רון מיד .וזאת הפעם האחרונה שאני מסכימה שתתקרבי לקבר של הבן שלי. כמה עצוב שהוא לא פה לסלק אותך ממני וממנו", סיימה שרמן.