ניצלה פעמיים: בשלט פריסה ענק מול בניין האו״ם, בטיימס סקוור, בעיתונות ובדיגיטל - שורדת השואה וניצולת טבח ה-7 באוקטובר, רות הרן, מופיעה בקמפיין מערך ההסברה הלאומי לציון יום השואה הבינלאומי.

לאחר הסערה, שקמה ברסלר מגיבה לגוטליב: "פוגעת בביטחון המדינה"
הנדל, שיקלי או גולן: לכמה מנדטים תזכה מפלגה חדשה של חיילי מילואים?

מערך ההסברה הלאומי במשרד ראש הממשלה באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית פתח היום (שישי) במסע הסברה נרחב בארצות הברית לציון יום השואה הבינלאומי. 

הרן מובילה את הקמפיין ומדברת על הדמיון המחריד בין הזוועות שהתרחשו מצד הנאצים ברחבי אירופה לבין האסון שהתרחש במדינת ישראל.

הקמפיין עלה הבוקר בארה״ב ויימשך עד יום ראשון. מדובר בקמפיין משולב, הכולל שילוט חוצות, מודעה בעיתון ה-"New York Times" וסרטון שיקודם בפלטפורמות הדיגיטל.

הרן אמרה כי "ברגע שרוצחים תינוקות במיטות, ברגע שאונסים נשים, זורקים אותן על הדשא ורוצחים אותן באכזריות, בשטניות, על לא עוול בכפן - זו שואה!".

ראש מערך ההסברה הלאומי מושיק אביב אמר כי "ביום הזיכרון הבינלאומי לקורבנות השואה, מחובתנו להעלות למודעות את הזוועות הנוראיות שהעם היהודי עבר בגלות לפני כ-80 שנה. מאז נשבענו, שלעולם לא נעבור זאת שוב. אנחנו כאן כדי להזכיר לעולם שמדינת ישראל לא תאפשר את רדיפת העם היהודי ברחבי העולם בכלל, ובמדינת ישראל בפרט".