עמותת "נצח יהודה" המפעילה 19 דירות ברחבי הארץ לחיילים בודדים ובהן מתגוררים  כ–200 חיילים בודדים חנכה שלשום (ה') את הדירה ה - 19 של העמותה לחייילים בודדים על שמו של סמ"ר בנימין לב בשכונת קרית יובל בירושלים.

סמ"ר בנימין לב, לוחם חרדי תושב צרפת, שירת בפלגת 'חץ' גדוד 202 שבחטיבת הצנחנים, ונפל  בקרבות ביום השבת ה - 7 לאוקטובר בכפר עזה.

'בית בנימין', נפתח בשכונת קרית יובל בירושלים בטקס מרגש ביחד עם בני המשפחה, חברים מהצבא, עמותת "נצח יהודה", וחברי הקהילה היהודית בבורלי הילס. בבית יש שלוש קומות מאובזר ברמה גבוהה בעזרת תרומתם הנכבדה של הרב פנחס דונר, סטיב דורפמן נשיא הקהילה בברלי הילס וחברי הקהילה. הבית יאכלס 18 חיילים בודדים שיקבלו ליווי ומעטפת משפחתית.

הרב נתנאל לייב, אביו של בנימין, משמש כרב בקהילה היהודית בצרפת אמר "לא ראינו לא ראינו אותו שנה שלמה, הוא הגיע הביתה לחגים ושבוע קודם למלחמה הוא חזר לישראל, אבל הספקתי לדבר איתו בערב חג שמחת תורה ואמרתי לו "אתה נותן את הגוף שלך להגן על עם ישראל", לא הבנו אז את המשמעות".

עוד סיפר אביו של בנימין, "הוא הלך במסירות נפש להגן על ישראל, הוא היה חייל כל חייו. בנימין היה בצעירותו היה חייל של צבאות ה', ולאחר מכן חייל בצבא ההגנה לישראל. הוא נולד בשבת ונהרג בשבת. לעילוי נשמתו כבר חילקנו למעלה מ - 60 זוגות תפילין"

במהלך הטקס, סביו של בנימין שר לזכרו את מזמור התהילים מתוך פרק כד' "מי יעלה בהר ה', ומי יקום במקום קודשו". דוד לב, דודו של בנימין אמר שהדירה לחיילים בודדים היא נחמה פורתא עבור בני המשפחה. 

גיא קרפ, מפקדו של בנימין ספד לחייל שלו "בנימין, אני מעריך אותך, מצדיע לך. הגנת על המדינה ועל תושבי הדרום". הרב יצחק בר חיים מיסד עמותת 'נצח יהודה', סיפר שדוד חירף נפשו למען הארץ ואמר לבני המשפחה "זה יהיה בית של חסד, בית של הנצחת חיים, ביית של חיילים, זה עולם חסד. בנימין בנה בגופו חסד למען עם ישראל".

יוסי לוי, מנכ"ל עמותת 'נצח יהודה' שהגיע הישר מחטמ"ר עציון בו הוא משרת כסמג"ד "כשאני הוקפצתי, הגדוד של בנימין כבר שאט לדרום. הם עצרו הכל כדי להילחם בטרור. זה בנימין והאנשים שהיו איתו. תוך כדי המלחמה החלטתי שנעשה משהו לזכרו. בנימין הגיע בגפו מצרפת להילחם בארץ שהוא לא מתגורר בה. בנימין סיים את חייו בקידוש ה' גדול. עם כל הקושי והשכול, אנחנו מתחזקים בזכותו ובזכות האחים שלנו שהקריבו עצמם למען הארץ. הם נותנים לנו את הכוח לנצח את הטרור. אני מודה לקהילה היהודית בבורלי הילס שנרתמה מידית לעזור בהקמת בית בנימין"

הרב פנחס דונר, "התארגנו כמשלחת מבוורלי הילס, לוס אנג'לס, קליפורניה. יש לנו פינה מיוחדת חמה בלב לחיילי נצח יהודה פלוגות חץ ותומר, ההולכים חלוצים לפני המחנה ומהדהדים את המסר של פרשת ראובן גד וחצי המנשה "האחיכם ילכו למלחמה" ואנחנו נחלץ לפני המחנה".