מגיש התכנית "הפטריוטים" ינון מגל פרסם הבוקר ציוץ בחשבונו ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר), ובו תקף את ח"כ טלי גוטליב, לאחר שזו טענה כי אחת מראשי המחאה, פרופ' שקמה ברסלר, הייתה מעורבת באסון ה-7 באוקטובר. 

לאחר שהטיחה בה האשמות: שקמה ברסלר סוגרת חשבון עם ח"כ גוטליב
לאחר הסערה שעוררה גוטליב: שקמה ברסלר מגיבה ושולחת איום ברור

"הדבר היחיד שיצא מהקונספירציות האינפנטיליות של טלי גוטליב נגד שקמה ברסלר זה פרויקט הלבנה בתקשורת, של מי שהסיתה פה ציבור שלם לאנרכיה ופגיעה בבטחון ובכלכלה של מדינת ישראל, בתוספת האשמת נתניהו ש"לא גינה" את ההבלים האלו", כתב מגל.

"שורת ראיונות מפרגנים ונתינת מיקרופון חופשי ומצלמה, עם כמה שאלות בודדות כדי לצאת ידי חובה על ההסתה שלה והטירוף שאליו הכניסה מדינה שלמה. מיותר". 

מגל התייחס לראיונות שקיימה ברסלר בסוף השבוע האחרון, הן בתכניתו של רוני קובן בכאן 11 והן באולפן שישי בחדשות 12, שם הגיבה להאשמות חברת הכנסת טלי גוטליב, לפיהן ראש המוסד דדי ברנע קיבל ידיעה מארה"ב שטוענת ששיחה בין בעלה של ברסלר למנהיג חמאס יחיא סינוואר - יורטה ארבעה ימים לפני מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס ב-7 באוקטובר.  

כזכור, ברסלר לא נותרה אדישה להאשמותיה של גוטליב והגישה תביעת לשון הרע בסך 2.6 מיליון שקלים נגדה ונגד ושישה פעילי רשת נוספים, אשר הפיצו את דבריה של חברת הכנסת, ביניהם מני אסייג וסמדר הילה שמואלי.