דובר צה"ל פרסם הערב (שלישי) כי רס"ן דוד שוקרי, בן 30 מרחובות, סגן מפקד גדוד 601 בחטיבת "עוצבת עקבות הברזל" של ההנדסה הקרבית נפל בקרב בצפון רצועת עזה. הלוויתו תתקיים מחר בשעה 15:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין במזכרת בתיה.

אחיו של שמעון אסולין שנפל בעזה ספד לו: "לחם בגבורה, גיבור אמיתי"
נלחם מאז ה-7 באוקטובר ושולח מסר: "עם ישראל צריך ללכת בראש מורם"

מעיריית רחובות נמסר: "משפחת העיר רחובות כואבת ומתאבלת על רס״ן דוד שקורי, סגן מפקד גדוד 601 של חטיבה 401 (׳עוצבת עקבות הברזל׳) מחיל ההנדסה הקרבית שנפל בקרב בצפון רצועת עזה. אנו כואבים עם המשפחה על האובדן הכבד, משתתפים בצערה הגדול ושולחים תנחומים מקרב לב. דוד שקורי (30) , שירת בצבא קבע, והותיר אחריו רעיה, דפנה,  ותינוקת כבת שנה וחצי".

ראש העיר רחמים מלול הביע את תנחומיו: "רחובות כולה מתאבלת על נפילתו של רב סרן דוד שקורי, מפקד ולוחם גיבור. תושבות ותושבי העיר רחובות מחבקים את המשפחה היקרה ושולחים לה תנחומים מעומק הלב".

חברו עומרי אלקבץ ספד לו: "הקרקע נשמטה מתחת לרגליי. ב-2019 סיירנו באתרי קרבות מלחמת העולם השנייה. למדנו. ראינו. בחיים לא חשבנו שנחווה כאב כזה. רס"ן דוד שקורי ז"ל. איש טהור, טוב לב, מקצוען בחסד עליון, מפקד בעל קור רוח ודוגמא אישית שלא רואים בסרטים. אני אוהב אותך".

לידור שמבה, שכנו של דוד שקורי נפרד ואמר: ״דוד היה אדם מיוחד עם לב זהב, קשוב לסביבה ותמיד שמח לעזור בכל שעה. הוא היה איש של אנשים. הפקודים שלו זכו במפקד מיוחד. דוד היה שכן טוב וחבר יקר. זוהי אבידה גדולה לעם ישראל ולצה״ל".