הערב הותר לפרסום שמה של חללת צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחתה. סמ״ר עמר שרה בנג׳ו, בת 20, ממושב גיאה, שירתה כבקרית איסוף יבשתי בגדוד 869, 'עוצבת הגליל' (91). עמר נהרגה כתוצאה משיגור רקטי שבוצע משטח לבנון לבסיס בצפון הארץ. ההלוויה תתקיים הלילה (רביעי) בשעה 22:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין בגיאה.

הייתה בדרכה למיגונית ונפגעה: פרטים חדשים ממות החיילת בצפת

איתמר רביבו - ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, ספד לעמר בחשבון הפייסבוק שלו "בלב כבד אני נאלץ להודיע על נפילתה של החיילת סמ"ר עומר בנג'ו, תושבת המושב גיאה, שנהרגה מפגיעת רקטה בצפון הארץ. בשמי ובשם עובדי המועצה ותושביה, אני שולח חיבוק ותנחומים מעומק הלב למשפחת בנג'ו, על נפילתה של עומר. יהי זכרה של עומר ברוך".

שלוש חברות של עומר ליחידה  סיפרו לנו עליה. נעמה יוסיפוביץ’, חברתה לחמ"ל שיתפה בעצב "עמר הייתה חברה מאוד טובה שלי, הקשר שלנו רק התעצם והתעצם במהלך המלחמה, היא הייתה ילדה כל כך שמחה ומלאת חן, ותמיד רצתה שיהיה טוב לכולם ותמיד דאגה שיהיה טוב. לא פעם ולא פעמיים היא הכניסה לי פרופורציות לחיים ופשוט אין לי מילים, כמה היא הייתה חלק משמעותי בשירות שלי ובחיים בכלל. היא תפסה אצלי חלק מאוד גדול בלב שלי לתמיד".

יסמין פנוק מוסיפה ביגון "עמר היא החברה הכי טובה שלי, מאז שהיא באה לחמ״ל היינו בלתי נפרדות, מהחדרים למשמרות, היא הייתה בן אדם זהב היא הייתה בשבילי הכל, היא הייתה האוזן הקשבת, היא הייתה הבן אדם המאזן שלי שבזכותה נתנה לי מוטיבציה להמשיך להתפתח בתפקיד. היא נלקחה בטרם עת, כשדאגה שכולם יקומו למיגונית ובעצמה נפגעה, איבדתי היום חלק מעצמי שבחיים לא יתאחה. היה לנו הרבה תוכניות והבטחות להמשך שלא יתממשו".

עדי ברזילי, חברתה של עמר, מספרת בעצב: ״אני ועומר שירתנו ביחד שנה וחצי בערך, בתקופה הזאת הכרתי אישה מדהימה שלא מפחדת לעמוד על שלה בשום צורה, אישה שאם היא מאמינה במשהו היא תלך איתו הסוף, ובעיקר אישה משוגעת בקטע הכי טוב שיש.
בתור מישהי ששירתה איתה בחמ"ל מבצעי זכיתי לעבוד עם האישה הכי מקצועית שיש ובכללי ידענו שיש על מי לסמוך שעמר בעמדה
אוהבת אותה הכי שיש, יהי זכרה ברוך".