לול עם 9,000 תרנגולות ניזוק הלילה (חמישי-שישי) בפגיעה ישירה במושב מרגליות בגליל העליון - כתוצאה משיגור טיל נ״ט של חיזבאללה. כל העופות מתו כתוצאה מהפגיעה. 

מילואימניקים ומפונים? חוק ההגנה מפיטורים הורחב עבורכם | כל הפרטים
מתחילים לקום מהאסון הגדול: החלה הקמתו של קיבוץ בארי הזמני בקיבוץ חצרים

בעל הלול תיאר את הנזק הכבד: ״כמעט 9,000 תרנגולות שהלכו לפח, כולן מתו. זה נזק כלכלי ענק - ופגיעה בביטחון התזונתי של מדינת ישראל. לול תרנגולות זה מפעל מזון לכל דבר - הנזק הוא מוחלט ויהיו לכך השלכות שליליות בכמות הביצים של מדינת ישראל״. 

איתן דוידי, יו״ר ועד מרגליות סיפר כי ״אמש היה מטח מטורף באזורנו, חטפנו טילים בתוך המושב ומסביבו. זו לא פעם ראשונה של מתקפת טילים כזאת, אך מדינת ישראל עוצמת עיניים - וגוררת את רגליה ברפיסות שאין כמוהה".

"ציפינו להתייחסות אחרת של מדינת ישראל, שמכילה עד כה את הפגיעה בבני אדם, את הפגיעה בחיות - ואת הפגיעה ברכוש. אין מנוס מלפגוע בתשתיות הביטחון של חיזבאללה - עד לביירות. הפגיעה בלול אתמול רק מצטרפת לשורת פגיעות בלולים במושב וברחבי כל קו הגבול - וזה מוביל לנזק שהולך ומצטבר, והחוסר בביצים רק ילך ויגדל״, טען.

הוידאו בכתבה פורסם לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]