רבים הגיבו היום (ראשון) להודעתו של רונן צור, יועץ התקשורת של מטה משפחות החטופים, על פרישתו מהתפקיד. "תם עידן רונן צור", צייץ העיתונאי ינון מגל. 

נתניהו מידר את גנץ מהשיחות בקהיר, עכשיו נחשפה הסיבה | דיווח
"משתמשת בכספי ציבור, ראויה לביקורת": ההסתדרות תחת מתקפה

העיתונאי קלמן ליבסקינד כתב: "והבוקר,רונן צור מפנה את מקומו אחרי שעשרות משפחות מבקשות ממנו לזוז". הוא שיתף את טורו מסוף השבוע האחרון ב"מעריב", בו תקף את צור. 

מי שעוד ניצל את ההזדמנות ותקף את צור, הוא שמעון ריקלין: "סיום תפקידו של רונן צור במטה משפחות החטופים. הוא נצחון מוסרי ערכי ופטריוטי. כל הכבוד". 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

כתב "וואלה!" ביני אשכנזי, ביקר את המהלך: "אין לי מושג האם רונן צור מועיל או מזיק - כי אין לי את הכלים לשפוט את זה. אבל יש לי את הכלים לשפוט פאוולים עיתונאיים וקמפיין שנעשה פה על הגב שלו רק בגלל שהוא במחנה הלא נכון פוליטית עד כדי כך שהמשפחות נאלצו לבקש שהוא יעזוב בגלל שאין 'קונצנזוס'. כאילו שבישראל יש קונצנזוס על משהו. מצטער זאת לא עיתונאות זאת תעמולה ופארבדה פר אקסלנס".

"ביבי הביס גם את רונן צור שנאלץ בלחץ חלק מהמשפחות לפרוש מנהול וייעוץ למטה החטופים", תקף עיתונאי "הארץ" יוסי מלמן והוסיף: "זה כישרונו של מחריב המדינה - לפלג. למעשה עזיבתו, וצור לא כוס התה שלי בכלל ולא רק בנושא זה, תחליש את מאבקם של המשפחות ותרחיק את הסיכוי לעסקה. חלק ממשפחות החטופים, המזוהות עם הימין, התנגדו לקו תקיף".

אלדד יניב בחר לתקוף את צור: "אף אחד לא 'מאיים' על משפחות החטופים, שנמצאות בסיוט שאיש לא יכול להבין - ואף אחד לא 'מממן במימון ממשלתי תעמולה נגדן'. לא כדאי להמשיך להפיץ שקרים. כשאתה - שנותן שירות לסיפור חשוב ממך - נהפך לסיפור עצמו - במקום הסיפור החשוב - זה הזמן ללכת. וטוב שהלכת".