ינון מגל ובן כספית שידרו גם היום (שני) את תכניתם ברדיו 103FM. הם דיברו על סוגיית הר הבית וההחלטה להגביל את הכניסה ברמדאן, ועל המשך המלחמה - שנכנסה זה עתה ליומה ה-130.

מי יכול להבטיח שסינוואר עדיין בעזה? המחדל הגדול שקרה מתחת לאף שלנו
משפחות החטופים מול ביתו של גנץ: "בשביל נתניהו אנחנו האויב"

אבל לפני הכל ובפתח התוכנית, שוחחו על "השיר" שהלחין ינון מגל על הטור של הסוקרת מינה צמח וששודר בתכניתם הקודמת, וינון אמר: "תן לי קהל, אני רוצה להופיע". השיר הצליח להפוך לשם דבר ברשתות החברתיות.

עוד הפליג בתיאורים ואמר לכספית: "מחר אשמיע לך את אותו שיר עם מקהלה, זו הפקה שלמה. החלום שלי הוא להחליף את בונו בהיכל בלאס וגאס עם 18 אלף איש. שם אני רוצה לשיר את זה. מה אכפת לו? 20 שניות אני שר שיר". "כנראה שכחת שהודחת ראשון ב'הזמר במסכה', ושאתה דודו טופז על מלא", ביקש חברו להזכיר. "מה אני אמור להגיד על זה? שזה יפה? בואו נאמר ככה, עולם הזמר לא מחכה לך". 

@yinonmagal תם עידן נתניהו מילים: מינה צמח לחן: ינון מגל #ינוןמגל #נתניהו #103 ♬ צליל מקורי - ינון מגל

לאחר מכן, הם שוחחו על החלטת הממשלה באשר להר הבית. מגל אמר, "חד משמעית הייתי מקבל את עמדת המשטרה, אחרי 7 באוקטובר אנחנו לא משחקים משחקים". הוא הוסיף, "מה שצריך לעשות, עושים. לא לראות בעיניים, אני רוצה לראות שמישהו ירים ראש. אנחנו אחרי הטבח, מי סופר אותם בכלל? דגל חמאס בהר הבית? תשחררו אותנו, תהיו בני חורין. תפסיקו כבר לרעוד, תגדלו אישיות. כל היום רועדים מפחד. אלה ששחטו יהודים, ילדים, שאנסו נשים, צאו כבר מהסרט. יש לנו ראש ממשלה שהחזיר אותנו למציאות, תחשוב מה היה קורה אם בנט או לפיד היו ראשי ממשלה". 

בתגובה, השיב בן: "הפכת לקריקטורה של עצמך, אתה לא קריקטורה של מישהו אחר. לא דיברנו על חמאס כרגע, זה אחד. מדברים על ערביי ישראל, שבן גביר ב־7 באוקטובר ניסה לסכסך בינינו לבניהם. לא רק שזה לא קרה, יש תופעות הפוכות ואין שום גילויי התקוממות. אנחנו עדיין מסובכים בעזה, זה אפילו לא כוחות. יש לנו אירוע מטורף בצפון, יש לנו אירוע עם הח'ותים ועם איראן, יש סכנה שהכול יידלק, והדבר האחרון שאנחנו צריכים עכשיו זה שיהודה ושומרון יידלקו גם. ערביי ישראל לא עשו שום דבר רע באירוע הזה, אלא להפך, ואותם הולכים לעצור מלהתפלל במקום הקדוש להם. על זה האחראי הראשי לא יוכל להגיד 'לא ידעתי'. התירוץ הזה לא יתפוס".