המחאה נגד הממשלה התחדשה בימים האחרונים וצוברת שוב תאוצה, אך החיכוכים בין מובילי המחאה צפים שוב. בתוכנית ב-103FM הבוקר (שני) תקף בחריפות ינון מגל את שקמה ברסלר. הוא התייחס למתקפה של הפעיל קוסטה בלאק על ברסלר ואמר: "משהו שהוא צייץ לפני חודש, אותו קוסטה בלאק - 'פרופ' שקמה ברסלר, מנהיגה מלידה, מנהיגה עם חמלה, מנהיגה מפלדה' ואני מוסיף, מנהיגה עם ארנק".

משפחות החטופים מול ביתו של גנץ: "בשביל נתניהו אנחנו האויב"
ינון מגל יכול להיות זמר? בן כספית פחות משוכנע | האזינו לשיר המפתיע

"כל העסק הוא פייק, כמה הכול אגו, יצרים אפלים של שנאה ותיעוב וקנאה וחוסר יכולת לקבל את הכרעת הבוחר שהתחלתם בזה בזמנו והרסתם מדינה, עשיתם פה מלחמת אחים במעמד צד אחד, הרסתם את הביטחון, פגעתם בצה"ל, פגעתם בכלכלה, פגעתם במרקם החברתי".

לטענתו, "זו הייתה מלחמת אחים במעמד צד אחד ולכן אני אומר לכם שאם אתם חושבים שכל מי שאחראי צריך לשלם את המחיר, אז בבקשה. אל תדברו איתי רק על נתניהו 'אתה אשם', אז כולם צריכים ללכת - גדי איזנקוט ובני גנץ והרמטכ"ל וראש אמ"ן וכולם ותמיר הימן ובוגי יעלון".

בן כספית לא נותר אדיש, ואמר: "לגבי מנהיגה עם ארנק, לפחות יש לה ארנק. גברת נתניהו פעם הסבירה את זה שלבעלה אין ארנק כי הוא חי כל חייו על חשבון מיליארדר או הציבור. אתם ממשיכים עכשיו, ברגעים אלה, בדיוק באותה זחיחות שהייתה לפני 7 באוקטובר, זה לא ייאמן, לא למדתם כלום. קוסטה בלאק צריך להעיף אותו קיבינימט מכל המחאה, אני אומר את זה מהיום הראשון. הוא התהפך על כל פורום שהיה בו אי פעם".