בתום חקירה מאומצת של היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב כרמל הוגשה הצהרת תובע נגד בני זוג תושבי שועפאט ולוד בחשד לחטיפה ודקירת קטינה בעיר חיפה. 

המשטרה פתחה בחקירה בתאריך 14.1.24 עם קבלת דיווח בדבר ילדה דקורה בתוך דירה בעיר באורח קשה, על פי גורמי הרפואה. החקירה הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב כרמל, ובתום חקירה אופרטיבית ומאומצת שכללה שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים הצליחו השוטרים לחשוף את זהותם של החשודים ומעצרם בתאריך 24.01.24, הם הובאו לחקירה במשרדי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב כרמל שבסיומה נכלאו.

מהחקירה עולה, כי החשודים הצליחו לשכנע את הקטינה באמצעות פיתויים שהובטחו לה וגרמו לה להגיע לדירה שהכינו מראש בחיפה. לאחר שהכניסו אותה לדירה החלו לדקור אותה בחלקי גופה ולאחר מכן נמלטו בעודה מתבוססת בדמה.

הקטינה הצליחה להזעיק את המשטרה ובתוך זמן קצר הגיעו שוטרי תחנת חיפה לחלצה. בהתאם לממצאי החקירה וחומר הראיות ביהמ"ש השלום בחיפה האריך את מעצרם מעת לעת, וכאמור בסוף השבוע הגישה פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע נגד החשודים בביהמ"ש השלום בחיפה, טרם הגשת כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.