שי קינן, שנבחר לראשות העיר חולון וגבר על מוטי ששון, שכיהן בתפקיד ברצף מאז שנת 1993, התבטא בעבר ברשתות החברתיות נגד הקהילה הגאה, בג"ץ ורפורמים. 

גברו על הוותיקים: אלו המועמדים החדשים שניצחו את ראשי הערים המכהנים
שמרנים מול ליברלים: היכן צברו מפלגות הימין והשמאל הישגים משמעותיים?

באוגוסט האחרון נחשף לראשונה בכאן חדשות כי קינן הגיב לפוסט של האגודה למען הלהט"ב לפני כשלוש שנים, בו נכתב שילדה טרנסג'נדרית בת 9 נבחרה לאחת הדמויות הלהט"ביות המשפיעות בישראל. על כך כתב: "בת 15.5 אינה בעלת שיקול דעת ונחשבת לבעילה אסורה ובצדק, אבל בת 9 ששיגעו אותה הזויים יכולה גם יכולה להחליט שהיא טרנסית".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

במאי 2022 צייץ קינן בתגובה לכתבה על סייע בגן ילדים שמשתתף במופעי דראג: "אם זה מגניב אתכם סייע עם לק בציפורניים אז מעדכן שבארה"ב זה התחיל בדיוק ככה והיום מדברים עם ילדי גן יסודי על מין וזהות מגדרית. בתיכון כבר שואלים אותם 'כמה נוח לכם עם מין אנאלי'".

באותו החודש צייץ גם נגד יו"ר מפלגת יש עתיד וכתב: "לא רוצה לחשוב על משא ומתן מדיני של הערבים עם לפיד. חידשתם כבר את הדרכון?" בציוץ אחר מספטמבר 2020 כתב קינן: "מכיר את הדמות השיכורה והמצחיקה בשנות ה-80 המצוינת של אסייג שמבליחה פעמיים שלוש בפרק ואומרת 'רק אני קובע פה'? אז אסתר חיות...".

לאחר ניצחונו המסתמן, נאם קינן הלילה: ״תושבות ותושבי חולון – הלילה ריגשתם אותי עד דמעות ואני מבטיח לכם, אתם משימת חיי – לא אאכזב אתכם. אני נכנס לתפקיד ראש העיר חולון בחרדת קודש, במטרה להגשים את החלומות של תושבי חולון ושל ילדיה. אני רוצה להודות לתושבי השכונות של חולון שהוכיחו שאהבה מנצחת את הכול. חולון שלנו הייתה ותישאר עיר של אחדות, אחווה ורעות. עיר רבגונית, פלורליסטית וליברלית. אנחנו נדאג לפתח אותה כדי שתושבי העיר יוכלו לבלות בה כפי שהתחייבנו בקמפיין הבחירות".