"רב הנסתר על הגלוי ואנחנו הופכים כל אבן בכל מקום אפשרי כדי לאתר בדל של פרטים במטרה להתחקות ולהגיע אל מיקומה של הילדה. זוהי משימה ראשונה במעלה מבחינתנו ונעשה הכל על מנת לאתרה", כך אמר ל"מעריב" היום (רביעי) קצין משטרה בכיר המצוי ברזי החקירה והחיפושים אחר הילדה הנעדרת היימונט קסאו בת ה-9 מצפת.

המלחמה מול חיזבאללה | ביום שלא יהיה חשמל: יש לנו פתרון בשבילכם וזה לא גנרטור
העיר הראשונה בשליטת מפלגת נעם? המהפך הדרמטי במצפה רמון

"במשטרה עובדים במספר שיטות במערך החיפושים הזה, לרבות בסריקת השלילה כאשר החוקרים עוסקים בבחינת אזורים ומיקומים במטרה לשלול את הימצאותה של הילדה", הוסיף, "כך קורה גם ברגעים אלו ממש כאשר הגיעו אנשי כבאות והצלה במטרה לעשות שימוש בכלים מיוחדים ולבצע חיפוש מתחת למבנה מתחם הקליטה, במקומות אליהם כלבי הגישוש של המשטרה לא יכולים להיכנס ולסרוק".

כמו כן אמר כי "הפנייה של המשטרה אל שירותי הכבאות הובילה איתה גם הזמנה של צוותי מד"א לכל מקרה שמתרחש. מכאן הופצה ההשערה לפיה הילדה נמצאה, אך אין לה שום אחיזה במציאות. במשטרה ממשיכים לעשות מאמצים קדחתניים להתחקות אחר עקבותיה, אך עד כה לא נמצא קצה חוט שיוביל לפיצוח התעלומה".

כאמור, קסאו בת ה-9 נעדרת כבר כ-72 שעות. היא נראתה לאחרונה ברחוב צה"ל בצפת ומאז נעלמו עקבותיה. אתמול נחשף התיעוד האחרון שבו היא נראית, טרם היעלמותה.