120 שעות של היעדרות: ממשיכים להפוך כל אבן בחיפוש אחר היימנוט קסאו

לאחר 120 שעות של היעדרות, כוחות החילוץ ממשיכים גם בשישי להפוך כל אבן בחיפוש אחר הילדה היימנוט קסאו בת ה-9 מצפת שנעלמה מרחוב צה"ל 9 בעיר בתאריך 24.02.23. אמש אמר מפקד מחוז צפון כי "המטרה היא להכיל את כל כיווני החקירה וליצור קווי חשיבה שונים ככל האפשר כדי להיות בטוחים שאנחנו לא מפספסים דבר במקרה הזה. כולם רצים למישור הפלילי ואסור לשכוח שמדובר בילדה כבת 9 שמשקלה כ – 20 ק"ג וכל האפשרויות יכולות להתקיים במקרה שכזה, לרבות ההזויות ביותר. אנחנו נמצאים באזור הסמוך לואדי, ידענו מקרים של נפילת כבאים אפילו לבור , ולכן כל דבר נבחן".

 לכתבה המלאה >>

היימנוט קסאו (צילום: באדיבות המשפחה)
היימנוט קסאו (צילום: באדיבות המשפחה)

"לא מונעת את הדיונים בחוק הגיוס": המתקפה של סמוטריץ' על היועמ"שית

הכאוס בקבינט נמשך, ולפי דיווח של חדשות 12, בישיבה האחרונה התעמת השר בצלאל סמוטריץ' עם היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, והרים עליה את הקול. "בנושא הפנסיות אמרת שלא חייבים לדון עכשיו בגלל מלחמה, למה בנושא הגיוס לא יכולת לומר שנדון אחרי המלחמה? 5000 חרדים שיתגייסו עכשיו לא יהיו אלה שייצאו לפעולה ברפיח". לפי הדיווח, היועצת המשפטית השיבה "מה זה קשור אלי?", וסמוטריץ' דפק על השולחן ואמר: זה קשור גם אלייך. גם אתם צריכים להבין את חשיבות האחדות בעת הזו. לא טיפלנו בזה 75 שנה. לפתור את זה בתוך חודש זה על גבול הבלתי סביר. יש פה עכשיו עניין של פיקוח נפש. כולנו נבלע צפרדעים ונבין שזה לא הזמן לבחירות".

לכתבה המלאה >>

בצלאל סמוטריץ' (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
בצלאל סמוטריץ' (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בגלל נקניקיה: בנו של הקונסול הישראלי בפלורידה שנעצר נקלע לקטטה בכלא

בנו של הקונסול הישראלי במיאמי, אברהם גיל בן ה-19, שנעצר בחודש שעבר לאחד שנחשד בדריסת שוטר, נקלע לקטטה בכלא בשל וויכוח על נקניקיות. גיל, שנאלץ לחזור לכלא במחוז מיאמי כדי לעדכן את הצילום שלו לאחר שנידון למעצר בית, נקלע כאמור לוויכוח סוער על נקניקיות עם אסיר אחר, בלייק אלביס ארמוס בן ה-32, והותקף על ידו. בדו"ח נכתב כי הוויכוח נסוב סביב "מרכיבי הנקניקיה".

לכתבה המלאה >>

הגיע לבקר רופא והותקף: חשד לפיגוע דקירה סמוך לחברון

חשד לפיגוע: תושב אשקלון בן 57 נדקר בשבת ע"י ערבי, לאחר שהגיע לבקר במרפאה בדאהרייה, סמוך לחברון. הוא נפצע באורח בינוני, חבר לצוות מד"א במחסום מיתר ופונה ליבת החולים סורוקה בבאר שבע, כשהוא במצב יציב ובהכרה.  "אמרו לנו שהוא נפצע בזמן ששהה בחנות בדהרייה, ואזרח ישראלי אחר שהיה במקום העלה אותו על רכב ופינה אותו למחסום", סיפר הפרמדיק שפעל בזירה.

לכתבה המלאה >>

מחפשים שביב של תקווה: צעדת משפחות החטופים תתחדש בירושלים

צעדת משפחות החטופים התחדשה היום (שבת) בשעה 14:00, זה היום השלישי. לאחר מכן, תתקיים עצרת משותפת בירושלים שתוקרן בכיכר החטופים בתל אביב. אתמול הצטרפו למסע האלונקות השרים בני גנץ וחילי טרופר. בסרטון שפורסם, שיתפו גבריאלה ליימברג ופרננדו מרמן שחזרו מהשבי, בתקווה שאחת הצעדות הקודמות הפיחה בהם.

לכתבה המלאה >>

צעדת משפחות החטופים לירושלים (צילום: דוברות המשטרה)
צעדת משפחות החטופים לירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

פרטים חדשים בפרשת יואב קיש ופרס ישראל: המסמך שמסבך את השר | בן כספית

נוסח ההחלטה של וועדת הפרס מתאריך 16 בינואר, היא שפרס ישראל בתחום היזמות והחדשנות הטכנולוגית לשנת תשפ״ד יינתן למר אייל וולדמן. נקודה. חודש אחר-כך, רק חודש ימים אחר-כך, הודיע קיש שכל הפרסים מבוטלים. הוא עשה את זה כי לא הצליח לשנות את החלטתה של ועדת הפרס. הוא ניסה. הוא הפעיל לחצים. הוא הפעיל מנופים. הוא אפילו נתן להם שם אלטרנטיבי של פרופסורית מתחום הביו-טק. הוועדה סירבה. המסמך שמוצג לפניכם הוא סיכום הישיבה של הוועדה בה נכחו גם שני בכירים במשרד החינוך, יועצי השר לפרסי ישראל. הבכירים אישרו את ההחלטה ובחירתו של וולדמן היתה עובדה מוגמרת.

לכתבה המלאה >>

יואב קיש (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
יואב קיש (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ר"מ בריטניה מזהיר: "הרחובות שלנו נכבשו ע״י קבוצות איסלאמיסטיות"

בצל התגברות האנטישמיות ובחירתו של מועמד אנטי-ישראלי לפרלמנט, ראש ממשלת הבריטי רישי סונאק ערך אמש נאום מחוץ לדאונינג 10 ואמר כי "הדמוקרטיה הפכה למטרה - הרחובות שלנו נכבשו על ידי קבוצות אסלאמיסטיות מסוכנות". סונאק הדגיש בנאומו, כי "בשבועות ובחודשים האחרונים ראינו עלייה מזעזעת במחאות קיצוניות ואירועים פליליים. אנחנו מדינה שבה אנחנו אוהבים את השכנים שלנו, ואנחנו בונים את הממלכה הבריטית ביחד. אך אני חושש שההישג הגדול שלנו בבניית הדמוקרטיה הרבגונית  המוצלחת ביותר בעולם מתחילה להתערער במכוון".

לכתבה המלאה >>