אחרי שישה ימי חיפושים וללא קצה חוט: המשטרה מזמנת לחקירה את אביה של הנעדרת היימנוט קסאו בת ה-9. המשטרה מנהלת את חקירת היעלמותה המסתורית ממרכז הקליטה בצפת, כשצוותי חקירה ממערכים שונים ומיחידות שונות במשטרה עוסקים כל אחד מהם בתחום אחר או בסוגיה לא פתורה במטרה לשלול חשד ולאפשר את המשך החיפושים.

96 שעות מאז שנעלמה היימונט: למשטרה אין קצה חוט
יתכן שהיימונט הילדה הנעדרת לא בארץ? "הכיוון הזה נבדק" | האזינו

החקירה עצמה לוטה בערפל כבד ולמרות שחלפו כבר שישה ימים של חיפושים מאז תועדה כשהיא יוצאת ממרכז הקליטה, ואין כל שבב מידע שיכול להביא להימצאה. בשל המבוי הסתום שאליו נקלעה החקירה ולמרות ההערכה לפיה אביה של הקטינה אינו קשור להיעלמותה החליטו במשטרה לזמן את האב, המתגורר באתיופיה, לחקירה בישראל כדי לשלול אפשרות שהוא מעורב באירוע החמור.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

החיפושים אחר היימנוט קסאו בצפת (צילום: דוברות המשטרה)

מבצע החיפושים אחר עקבותיה של קסאו, שזכתה לכינוי "פני מלאך", הצליח לרכז למעלה מ -1800 מתנדבים. כמו כל הימים האחרונים, גם במהלך השבת הגיעו מתנדבים רבים לחפ"ק המשטרתי שהוקם ברחוב צה"ל 9 בעיר צפת במטרה לסייע בחיפושים, שהחלו ביום ראשון בשעות הלילה, עם קבלת הדיווח על היעדרותה של הילדה והם נמשכים ברצף. כשבמשטרה מוסרים כי הם "הופכים כל אבן" ובוחנים כל שמועה שמופרחת באוויר.

מפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי בתיאום עם מפקד מחוז צפון ניצב שוקי תחאוכה, צירפו לחקירה גם את יחידות העלית של המשטרה לרבות יחידות מאגפיה השונים של משטרת ישראל וזאת כדי להרחיב את סיעור המוחין ולקבל קשת רחבה ומגוונת של כיווני חקירה. 

המשטרה מבקשת סיוע וכל היודע דבר על מקום הימצאה מתבקש לחייג לחפ"ק החיפושים בטלפון 04-6827475 או למוקד 100 של משטרת ישראל.