רון קובי, מי שהפסיד בבחירות האחרונות שנערכו בטבריה, התראיין היום (שני) ב-103FM, והביע טענות קשות בנוגע לחוקיות התוצאות. "אני אסביר, הבחירות בטבריה נגנבו, זה לא החרדים, זה הרב קוק. גם הספרדים, ש"ס, הפסידו בבחירות האלה. הרב קוק ואישתו גנבו את הבחירות בטבריה בצורה לא חוקית יחד עם יוסי נבעה", אמר. 

החשיפה של אבי התצפיתנית: הפרט הדרמטי שצה"ל הסתיר שלושה ימים לפני הטבח
ליברמן זועם: "ממשלה של אפסים, המלחמה הסתיימה מזמן"

עוד הוסיף: "מחר יוגשו תלונות, יש פה עניין של עבירה כמעט על כל חוקי הבחירות הבסיסיים ביותר. חלוקת קמעות, שוחד, התכנסויות אסורות, רבותיי - 6 אלף איש הופחדו ולא הלכו להצביע. הרב קוק הוא מקובל ישראלי שגר בטבריה, כולם באים לקבל ממנו ברכות. הוא אפילו התערב בבחירות במקומות אחרים. הוא הקים מפלגה שקוראים לה צ', עם השם שלו, בוחרים בצדיק, והוא אפילו לא רשום ברשימה. היה פה משהו, כאילו בחירות באיראן".

\'\'כמו באיראן\'\' (צילום: באדיבות כאן 11)
\'\'כמו באיראן\'\' (צילום: באדיבות כאן 11)

לא הצלחתם להלהיב את הרחובות בטבריה כמו ב־2018
"זו הבעיה, 6 אלף מצביעים שלי לא יצאו להצביע מפחד, רעדו מפחד. היו הפחדות, היו קללות, קמעות, שלחו לאנשים מכתבים הבייתה. אין בטבריה באמת חילוניים. בשבילם הרב קוק קדוש, והבן אדם עשה דברים אסורים. הבחור שזכה ברא שהעיר, יוסי נבעה, בקושי עבר את אחוז החסימה במועצה. 

כמו כן, טען כי מיעוט ישלוט בעיר: "20 אחוז ישלטו על טבריה, האנשים בטבריה הולכים אבלים וכפוי ראש. העיר מתה. אם עכשיו אנחנו הולכים למחוזי, אנחנו הולכים לפסול את הבחירות האלה. כשבן אדם אומר 'אתה יכול לפתוח בשבת עסקים', אני לא אמרתי את זה, אמרתי שהעירייה תיזום אירועים. זאת אומרת, זה שתגיד לבן אדם לפתוח הוא לא יפתח, העיר מתה אבל אנחנו בדרמה, אני מאמין שיפסלו את הבחירות האלה".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm