על חודו של קול: בית המשפט המחוזי בנוף הגליל-נצרת החליט היום (רביעי) כי ההחלטה לפסול את שלושת הקולות עליהם נכתב בכתב יד "רוברט אמרוסי" הייתה שגויה, ויש לספור אותם כקולות כשרים. על כן, יתקיימו במושבה מגדל הסמוכה לטבריה בחירות חוזרות.

הבחירות המקומיות: אלו תוצאות האמת המלאות בכל הערים והיישובים
יהב יחזור לראשות עיריית חיפה; עליזה בלוך הפסידה בבית שמש

ההצבעה הייתה שייכת לחיילים תושבי המקום, שהצביעו במעטפות כפולות מאחר שהיו בבסיס. תחילה, קולם נפסל לאחר שלא ציינו את שמו הפרטי של המועמד רוברט קנדי אמרוסי. בעקבות זאת, בעת הבחירות המקומיות, אחד מחברי ועדת הקלפי ביקש לפסול את פתקי ההצבעה, ולאחר חילוקי דעות עם יו"ר ועדת הקלפי ושני חברי ועדה נוספים, התערבה מנהלת הבחירות במקום עם מזכירת הוועדה - ואלו קבעו כי הפתקים ייפסלו.

טרם ההחלטה, קיבל ראש המועצה המכהן נתנאל אלפסי 601 קולות, והמתמודד השני רוברט קנדי אמרוסי, שבשמו היה מחלוקת - קיבל 598 קולות. כעת, מצב הקולות, כולל שלושת הקולות עליהם הייתה מחלוקת היא 601 מול 601 - ועל כן יתקיימו בחירות חוזרות.

עו"ד עמיחי ויינברגר,המייצג את המועמד לראשות מגדל רוברט קנדי אמרוסי: "אני מברך על ההחלטת בית משפט המחוזי בנוף הגליל-נצרת. זו ההחלטה שמייצגת את דעתם של תושבי הישוב וזו ההחלטה הנכונה לטובת תושבי מגדל. זו פסיקה שעושה צדק עם הכוונות האמיתיות של הבוחרים ואנו בטוחים שנקבל את אמונם בבחירות החוזרות".