הסוכנות היהודית הודיעה היום (חמישי) כי תציע פרס בסך 100 אלף ש״ח אשר יוענק למי שהמשטרה תקבע כי המידע שמסר הוביל למציאת בת ה-9 שנעלמה. היימנוט קסאו לבשה טרנינג ורוד ומעליו חצאית שחורה ונעלה נעלי ספורט לבנות. גובהה של היימנוט כ-120 ס"מ. כל היודע דבר אודות מקום הימצאה מתבקש להתקשר מיד למשטרה במוקד 100 או לחפ"ק המשטרה בטלפון 04-6827475.

"הסיכויים לאתרה פוחתים מיום ליום": נמשכים החיפושים אחר היימונט קסאו
אחרי סערת NSO: המשטרה נעזרת בכלים טכנולוגיים לחיפוש הילדה הנעדרת מצפת

יירוס, בת ה-18, אחותה הגדולה של היימנוט שנעדרת כבר כמעט שלושה שבועות ל'מעריב': ״היימנוט חסרה לי מאוד, אני מנסה להישאר כמה שיותר חזקה בשביל האחים שלי וההורים שלי. זה מאוד קשה לראות אותם כל כך עצובים. אבא שלי היה אפילו בבית חולים כי הוא לא אכל בגלל הדאגה. על אף שעבר הרבה זמן, יש לנו תקווה שהיימנוט תחזור, כי הפירוש של השם שלה הוא אמונה".

"אז אנחנו מאמינים שהיא תחזור", הוסיפה, "היא ילדה שעוזרת לכולם, שאוהבת לשחק, לרקוד, ילדה שמחה מאוד. אנחנו מחכים לה, מחפשים אותה כל היום וכל הלילה, רוצים שהיא תתקשר אלינו. אנחנו לא מפסיקים לחפש אותה ויש לנו תקווה שהיא תחזור בכל רגע - ביום או בלילה.  כמעט שלושה שבועות שהיא לא איתנו, אנחנו מתגעגעים אליה ומצפים ומקווים שהיא תחזור במהרה".