היום, יום המעשים הטובים, כל אחד יכול למצוא דרכים שונות לתרום לעולם מסביבו. שביבת אג'יק בכסייפה בשיתוף פעולה עם קופת חולים כללית מחוז דרום התחילה את היום ביוזמה  מיוחדת ומחממת את הלב.

המדצים של שביבת אג'יק (ארגון נוער ערבי) בני נוער בשכבת כיתות י' (בני 15-16) מהיישוב כסייפה ביקרו את הילדים בבית החולים סורוקה במחלקה הכירוגית והפנימית א,ב במטרה לשמח את הגיבורים הקטנים המתמודדים עם סרטן, הם חילקו מתנות, התחפשו לבובות, הצחיקו ושיחקו יחד עם הילדים המאושפזים. 

אל הנערים הצטרפו צוותי הרפואה של כללית מחוז דרום שליוו אותם בין קוטלי בית החולים ועזרו לשמח את הילדים המאושפזים. במשך שעתיים הצעירים והצוות הרפואי עברו בין מחלקות הילדים השונות ובמיון הילדים חילקו את המתנות ועשו למאושפזים שמח וקצת טוב על הלב.

"היום המיוחד הזה לא רק חידש את התפיסה שלנו על העולם סביבנו, אלא גם העצים את החיבור שלנו כקהילה. יחד, הצלחנו להביא קצת שמחה ותקווה לאנשים שנמצאים במצב קשה, ובכך הצלחנו לפתוח פתח חדש של תקווה ואהבה" ציין אמיר אלעמור, רכז שביבת אג'יק בכסייפה.

ארגון הנוער שביבת אג'יק - הוקם בשנת 2014 ביוזמת אג'יק כארגון הנוער הראשון והיחיד שצמח מתוך החברה הערבית בישראל. הארגון פועל בפריסה ארצית ומהווה את אחד ממיזמי החינוך הבלתי פורמאלי הגדולים ביותר בחברה הערבית. הארגון מוכר על-ידי משרד החינוך וחבר במועצת תנועות הנוער. כיום למעלה מ-9000 חניכים (לפני סיום תיכון)