משפחה פלסטינית ככל הנראה מאזור רפיח תועדה בסרטון שהתפרסם בשעות האחרונות היום (שבת) ברחבי הרשתות החברתיות לאחר שמצאה מחסה בתוך מבנה שנפגע בתקיפה של חיל האוויר. אולם כשבעל המקום חזר, הוא הכה קשות ובאכזריות עם חבריו את בני המשפחה. על פי ההערכות אותו אדם שהכה את המשפחה הוא איש חמאס. 

נאום של מוחמד דף מה-7 באוקטובר חושף: תוכנית הענק של חמאס שנכשלה
"אנסתי אותה": עדות המחבל שחושפת את זוועות האונס ב-7 באוקטובר | קשה לקריאה

אחד ממפיצי הסרטון, עיתונאי עיראקי העונה לשם סופיאן אל-סמראי, כתב בנוסף כי "המראות הקשים מעידים על המוסר של כנופיות חמאס. המלחמה לא שינתה אותם וזה גם לא טיהר את ליבם. אם הסרטון הזה היה של חייל ישראלי, כל ערוצי התקשורת היו עולים נמרצים להפיצו.

זוהי איננה הפעם הראשונה שבה נמתחת ביקורת בפומבי נגד ארגון הטרור השולט ברצועה. מניטור פעילותם של משתמשי הרשתות החברתיות מעזה עולה כי הם דווקא מעודדים מחיסולם של  בכירים בוועדות החירום של חמאס במרחב רפיח, בין היתר בשל העובדה כי מחירי הסחורות בשווקים הלכו ונהיו זולים יותר. 

אדם בשם דיאב פראס שכתב כי "אחרי שהיינו עומדים בתור לעוף ובשר ועד שהגיע תורנו כבר לא יכולנו לקנות אותם,  תודה לאל כבר יום שני ברציפות שארוחת הבוקר שלנו היא עוף ובשר ודברים טעימים שנמנענו מהם לגמרי במשך כל המלחמה". בתגובה, השיב לו תושב נוסף ותהה "האם חיסול חמשת אנשי חמאס האחראים על חלוקת הסיוע ברפיח היא הסיבה? כי אני שם לב שהמחירים מתחילים לרדת, והסחורה מגוונת בשוק".