על רקע הפגנות המחאה נגד הממשלה בדרישה להחזרת החטופים והליכה לבחירות שמתקיימות גם הערב (שני) מול הכנסת שוחח ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי עם בן כספית ופרופ' אריה אלדד ב-103FM, וקרא ליו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד להצטרף למאבק בממשלה ולשביתה של ראשי הרשויות למען החטופים. 

החיסול המשמעותי מאז קאסם סולימאני: כל מה שאפשר לספר על התקיפה החריגה
תקיפה דרמטית בדמשק: בכיר מאוד באיראן חוסל, חמישה נהרגו

"אני מדבר בשם משפחות החטופים, בשם הכאב העצום של אזרחי ישראל שהם פליטים בבתיהם, אני מדבר בשם כל אלו שמבינים שהמהלכים שהממשלה הזאת עושה לא נועדו להחזיר את האחים והאחיות שלנו הביתה", אמר בפתח השיחה. "כל מה שעשינו, חוץ מכל הרעש שנעשה מסביב על ידי אלו שמפחדים לדבר על נושא החטופות והחטופים, כל מה שעשינו היה לפנות לארנון בר דוד ולבקש ממנו להתערב באירוע הזה. לא יכול להיות שהמגזר העסקי כולו מדבר על השבתה מלאה עד שהחטופים יחזרו והמגזר הציבורי יושב בשקט. כדי לאפשר לעובדים שלי לצאת להפגנה על נושא החטופים, אני צריך או הסכמה של ההסתדרות או לעבור על החוק".

מחאה נגד הממשלה בירושלים (צילום :דוברות המשטרה)

לדבריו, "זה לא משנה אם זה מחזק או מחליש אותנו מול חמאס, מה שמחליש אותנו כמדינה מול חמאס כבר שנים זה ראש ממשלה שבשביל הצרכים האישיים שלו תחזק את חמאס ושר אוצר שאומר שחמאס הוא נכס. זו ממשלה וקבינט שמפחדים לקבל החלטה להחזיר את החטופים, למרות שכל דרגי המקצוע אומרים שכך צריך לעשות".

עוד אמר, כי "אני חושב שהדבר שהכי מפתיע אותי בכל השיח שהתפתח סביב הדבר הזה, זו העובדה שיש כאן מדינה אחרי טראומה נוראית של 7 באוקטובר וגם בתוכה נתנו למישהו לנווט למקום שבו להחזיר חטופות וחטופים, זה לא רק פוליטי, זה גם מפלג ומשסה וכל המילים הגדולות האלו. הם צריכים לחזור הביתה אתמול, לא מחר, ואם אני צריך שארנון בר דוד ייכנס לאירוע כי הממשלה שלנו לא מסוגלת, אז אני אפנה לארנון בר דוד על אפם וחמתם של כל ראשי הרשויות והמתנחלים שחושבים שיישוב נצרים יותר חשוב מלהחזיר את החטופות והחטופים".