ח"כ טלי גוטליב (הליכוד), החליטה אמש (רביעי) להעביר את מסריה בדרך יצירתית ופצחה בשירה מעל דוכן הנואמים במליאת הכנסת. בשיר, שבוצע בלחן "השפן הקטן", תקפה גוטליב את חברי הכנסת מהמפלגות הערביות. כך זה התחיל: "אני רוצה לשיר לכם שיר, מותר?", שאלה גוטליב. "אני רוצה שיהיה לכם קל להבין. חבר'ה, נא להצטרף בפזמון". "אחמד טיבי מתבכיין, רצה לשלוט בכנסת, הוא התרגל להיות היו"ר, אך גוטליב מתנגדת. להלהלה לא יקרה. להלהלה אף פעם, להלהלה למה? כי אתה תומך טרור". 

את המשך השיר הקדישה גוטליב לח"כ איימן עודה. "עודה התרגל שהכל מותר לו, גם להתשלח ולפגוע בחיילנו. להלהלה לא יקרה, להלהלה אף פעם. להלהלה למה? כי אתה תומך טרור. לעאידה תומא סלימאן יש קושי עם דיווח. אך אנחנו מפריכים את שקריה לכל רוח. להלהלה לא יקרה, להלהלה אף פעם. להלהלה למה? כי את תומכת טרור". 

עוד המשיכה גוטליב והקדישה את הבית הבא לח"כ וליד יוסף טאהא. "וליד השתתף בצער המחבלים, שביצעו את הפיגוע בליל הקלשונים. להלהלה לא יקרה, להלהלה אף פעם. להלהלה למה? כי אתה תומך טרור. אחרון אך לא חביב, הוא ח"כ עופר כסיף. לא ירחק היום שהוא מילה כאן לא יוסיף. להלהל לא יקרה. להלהלה אף פעם. להלהלה למה? כי אתה תומך טרור".