בצל ההסתה הקשה כלפי המפגינים נגד הממשלה, אתמול (שבת) נרשם אירוע אלימות נוסף נגדם, כאשר אדם בשנות ה-70 לחייו דרס מפגינים שחסמו כביש, ופצע שלושה מהם באורח בינוני עד קל. דרור סלעי, שהגיע להפגנה והיה עד לאירוע סיפר בשיחה עם אודי סגל וענת דוידוב 103FM: "זה היה נראה כמו פיגוע דריסה, נראה שהוא בכוונה דרס אותה".

"הייתי חלק מצעדה במחאה להשבת החטופים, ונוצרה חסימה ספונטנית של התנועה, ראיתי ג'יפ עם נהג שהתעמת עם המפגינים ומה שראיתי זה שהמפגינים פינו לו מקום כדי שיוכל לנסוע. ואז לתדהמתי במקום לנסוע באיטיות הוא האיץ בהאצה מקסימלית תוך שהוא מסיט את הרכב כדי לפגוע באישה מבוגרת שעמדה מולו".

הוא הוסיף: "נראה שהוא כיוון אליה, ממש כמו פיגוע דריסה. הוא פגע באישה מבוגרת שהוטחה על מכסה המנוע ואז נפלה על הכביש. היא נחבלה בראש ושברה שיניים, פיגוע דריסה קלאסי. הוא פגע בעוד מפגינים נוספים ונמלט מהמקום. משטרה עצרה אותו והוא המשיך לקלל ואף ניסה לירוק על המפגינים".

בהמשך השיחה התייחס להסתה שנשמעת בתקופה האחרונה מצד נבחרי ציבור מהימין: "אחרי ההסתה חסרת הרסן שאנו רואים כולל מצד שרים בממשלה נגד המפגינים תוך שימוש בתאוריות הקשר הזויות וביטויים קשים זו התוצאה. אלו אנשים מוסתים. 

"האדם הזה כנראה מרבה לצפות בערוץ 14, ראיתי אדם מוסת לחלוטין. מוכה אמוק ושנאה, מראות קשים, הם משוכנעים בדברים שלא יעלו על הדעת. פנאטים ומשוגעים תמיד יהיו אך זה נראה אחרת כשהפנאטים הללו נמצאים בממשלה. זה ניסיון רצח, לא משהו אחר".

עורך דינו של החשוד בדריסה בהפגנה בתל אביב, עו"ד רועי קרן: "המקרה מצער וטרגי, מציע לחכות עם החבלים בכיכר העיר. לא מדובר בדריסה מכוונת, וככל הנראה תקלה מכנית ברכב החשמלי גרמה לכך שהרכב האיץ ללא יכולת הנהג לעצור את הרכב מידית, תוך שהוא עושה כל שניתן על מנת להימנע מדריסת מפגינים".