האב השכול הרצל חג'אג', שבתו החיילת שיר חג׳אג׳ נרצחה בפיגוע בארמון הנציב, הצטרף למחאה הבוקר (רביעי) בבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים נגד אשפוזו של אחד ממחבלי הנוח'בה של חמאס.

"לא להדיח": אם החטוף שנורה בשוגג למוות ע"י צה"ל במסר לרמטכ"ל
בתוך שעות ספורות: שלושה הרוגים בתאונות דרכים בכביש 1 ובשומרון

בסרטון שרץ ברשתות החברתיות, ניתן לראות כיצד האב השכול נחסם בידי כוחות האבטחה בבית החולים, בעודו צועק עליהם שעליהם להתבייש בכך שהכניסו את המחבל לטיפול בבית החולים.

מירב חג'ג', אמה של שיר חג'ג' ז"ל, אמרה למעריב: "זה לא הגיוני שאנחנו נטפל וניתן סיוע רפואי למי שרצח ואנס את הבנות שלנו ואת הילדים שלנו. יש בזה משהו שבשום הגיון לא מתקבל, שום מחשבה לא יכולה לעלות על הדעת משהו כזה. אנחנו נגד טיפול, לא רק במחבלי הנוחבה אנחנו נגד טיפול בכל מחבל שרצח יהודי. לא צריך להעניק טיפול רפואי מתקדם, היו צריכים להעניק טיפול רפואי בסיסי ולא טיפול נמרץ ביחידות הכי טובות שלנו. אבל לפחות מחבלים של הנוח'בה יש קונצנזוס והייתה החלטה שלא נותנים להם טיפול וכל פעם, הפעם זאת פעם שנייה היה סיפור דומה בשערי צדק ועכשיו בהר הצופים מגלים שהם כן מקבלים טיפול, טיפול וי אי פי, למה?? 

איך כל כך מהר שכחנו את ה7 באוקטובר? כל כך מהר שכחו מה עשו לנו שם? לא למדנו כלום? לתת טיפול מינימלי, אם ימות ימות. אנחנו לא צריכים לדאוג שהמחבלים האלה ישארו בחיים. הם איימו על מישהו בשביעי? הוא ריחם על הבת שלי?? הוא זרק אותה פעמיים המחבל".

מבית החולים הדסה נמסר: "כל עציר בטחוני המטופל בבתי החולים בישראל מובא באחריות ובהחלטת משרד הבריאות, גורמי הביטחון או הצבא. הדסה לא מעודכנת בפרטי מעצרו ונסיבותיו של עציר כזה או אחר ובוודאי שאינה מהווה צד כלל באשר להחלטה היכן יטופל".