הרצל חג'אג', אביה של שיר חג'אג ז"ל שנרצחה בפיגוע ב־2017, שוחח היום (חמישי) עם סיון כהן ב־103fm ושיתף על זעמו עקב אשפוזו של מחבל הנוח'בה בבית החולים הדסה. "מחבל זה מחבל, שום מחבל לא אמור להיכנס לבית חולים ישראלי. קיבלנו הודעה מצוות בית החולים שיש שם מחבל. אני הייתי באירוע הנצחה לשיר במכללת עזריאלי. החלטתי מהר לרוץ לשם, לא ידעתי כמה יהיו, מי יהיו. עלינו למחלקה, ואז (רואים את זה בסרטון), בדיוק הביאו לו את הפינוקים של האוכל. הבנו ששם המחבל, צעקנו, היו שם שני חיילים ששומרים עליו, חדר לבד".

"לא להדיח": אם החטוף שנורה בשוגג למוות ע"י צה"ל במסר לרמטכ"ל

דודו של אבינתן החטוף בעזה מצהיר: "אין שום תוחלת למשא ומתן"

חג'אג' המשיך והתרעם: "לא צריך בכלל להכניס אותו וגם בתנאים? אתם רוצים לטפל? אני מצידי להוציא אותם להורג, חייבים לטפל? בבתי הכלא. מישהו היום מטפל בחטופים שלנו בעזה? אלוהים יודע איזה עינויים הם עוברים שם. למה אנחנו צריכים להיות רחמניים? עשה פיגוע, הצליח לא הצליח, הוא לא יקבל טיפול - הבן אדם הזה ידע שהוא יתענה. המינימום של המינימום ובטח לא בבתי החולים שלנו הציבוריים על חשבון מיטות של אחרים".

עוד סיפר חג'אג' על תחושותיו בהדסה: "לא הצלחנו ממש להיכנס לחדר, פתחנו את הדלת. הוא מצולם, יש גם תמונות, המחבל שוכב, יש שם שני חיילים. הם מאבטחים אותו, מטפלים בו, חדר לבד. זה מפוצץ. זה פוצץ את כל עם ישראל, אנשים אין להם היום את הסבלנות, הרחמנות. נמאס. אני לא רחמן למחבלים מהפיגוע של הילדה שלי, אני חושב שהעם הישראלי איבד את הסבלנות והרחמנות שלו בשבעה באוקטובר. אחרי מה שהם עשו לנו וממשיכים לעשות לחטופים שלנו בעזה? אפס סבלנות".