לאחר כיממה: נמצאה גופתו של הנעדר מבנימין; נתניהו: "רצח מתועב"

לאחר יממה של חיפושים מורטי עצבים: נמצאה היום (שבת) גופתו של בנימין אחימאיר בן ה-14, שנעדר מאז אתמול, כאשר יצא לרעות צאן במרחב בנימין, ומאז נעלמו עקבותיו. חקירת נסיבות האירוע נמשכת, כאשר בין היתר נבדק חשד לרצח על רקע לאומני.

לכתבה המלאה

זו התגובה האיראנית? טהרן מודה: ״השתלטנו על ספינה שקשורה לישראל״

לוחמי קומנדו פשטו היום (שבת) באמצעות מסוק על ספינה פורטוגלית ליד מיצר הורמוז. "הפרטים עדיין נבדקים והחקירה בעיצומה", נמסר. על פי הדיווחים, ניתן היה לשמוע איש צוות על הספינה אומר: "אל תצא". חבר הצוות אמר לעמיתיו ללכת לגשר הספינה כשעוד קומנדו ירדו אל הסיפון. בנוסף, המסוק נראה כמו דגם המשמש את משמרות המהפכה של איראן. הספינה המעורבת היא ככל הנראה ה-MSC Aries עם דגל פורטוגל, אוניית מכולות הקשורה ל-Zodiac Maritime שבסיסה בלונדון. Zodiac Maritime היא חלק מקבוצת Zodiac של המיליארדר הישראלי אייל עופר. מטעם החברה נמסר כי על הספינה היו 25 אנשי צוות, וכי מתקיימים מגעים מול הרשויות המקומיות לשחרורם.

לכתבה המלאה

השתלטות איראנית על ספינה בבעלות ישראלית חלקית (צילום: רשתות ערביות)
השתלטות איראנית על ספינה בבעלות ישראלית חלקית (צילום: רשתות ערביות)

חמישה הרוגים באירוע דקירה בסידני: "אין קצה חוט למניע לאירוע" 

מתקפת טרור אירעה היום (שבת) בסידני. לפחות חמישה נהרגו וכשמונה נפצעו. תינוק היה בין הקורבנות שנדקרו. המפגע נוטרל על ידי כוחות המשטרה. הרשויות באוסטרליה סיימו את הסריקות בזירת הדקירה בקניון בסידני, ושללו את החשד שעלה כי מפגע נוסף נמצא במקום: "הוא ככל הנראה פעל לבדו", נמסר. "האיום לשלום הציבור הוסר". בתוך כך, עלה לחמישה מניין הנרצחים באירוע.

לכתבה המלאה

אירוע הדקירה בסידני (צילום: רויטרס)
אירוע הדקירה בסידני (צילום: רויטרס)

טראמפ צופה את המשך ימי המלחמה: "יכול להסתיים במלחמת עולם"

במסיבת עיתונאים שערך אמש (שישי) נשיא ארה"ב לשעבר והמועמד הרפובליקני החדש  לבחירות שיערכו בחודש נובמבר, דונלד טראמפ, נשאל לגבי הדיווחים והאזהרות על תקיפת איראן את ישראל והאם דיבר עם בנימין נתניהו לאורם. על נתניהו התחמק טראמפ מלהשיב, אך לראשית השאלה התייחס ברצינות ואמר כי הנשיא המכהן ג'ו ביידן לא הוציא אזהרה ממשית, אלא הסתפק באופציה של 'תוקפים את איראן' או 'מותקפים ע"י איראן'. על כך הוא הגיב: "זה די פתטי", והוסיף: "אני יכול לומר לך שהם לא היו תוקפים את ישראל אם אני הייתי הנשיא, והם אף פעם לא עשו זאת". 

לכתבה המלאה

דונלד טראמפ (צילום: רויטרס)
דונלד טראמפ (צילום: רויטרס)

שוטר לא בתפקיד ירה למוות במתנדב מד"א ביפו

יעקוב טוחי, בן ה-50 נורה אמש (שישי) למוות, ע"י שוטר מג"ב שלא היה בתפקיד. תחילה, הוא הוגדר כפצוע אנוש, אך לאחר שפונה לבית החולים, נאלצו לקבוע את מותו. לטענת המשטרה, הירי של השוטר התבצע לאחר שהתפתח בין השניים עימות, במהלכו נדקר השוטר ע"י האזרח. בתגובה, ירה בו השוטר למוות. מח"ש פתחו בחקירת האירוע. 

לכתבה המלאה

יעקוב טוחי, קורבן הירי ביפו  (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')
יעקוב טוחי, קורבן הירי ביפו (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')