לאחר יממה של חיפושים מורטי עצבים, נמצאה היום (שבת) גופתו של בנימין אחימאיר בן ה-14, שנעדר מאז אתמול, כאשר יצא לרעות צאן במרחב בנימין, ומאז נעלמו עקבותיו.  שב"כ פתח בחקירת האירוע לאחר שנקבע כי מדובר ברצח על רקע לאומני.

בנימין (ביני) אחימאיר נולד ביישוב כוכב השחר שבבנימין, בשנים האחרונות מתגוררת משפחתו בירושלים. הוא למד בישיבת שילה ובמשפחתו מספרים כי היה נוהג לפקוד באופן תכוף את החווה החקלאית שממנה יצא ביום שישי ושאליה לא חזר. "פעמים רבות הוא היה מעדיף להגיע לשם לשבתות במקום לחזור הביתה", סיפרו במשפחתו והוסיפו כי הוא חלם על היום שיתגייס לצה"ל. לפני כשבועיים נפגשו כל בני המשפחה באירוע משותף, וזו הייתה הפעם האחרונה שבה הם ראו אותו. בגיל 14 נרצח בנימין אחימאיר כשהוא עושה את הדבר שהכי אהב: לרעות את הצאן בנוף ילדותו.

מפרטי האירוע הראשונים, שאושרו לפרסום, הגופה נמצאה סמוך לחווה על ידי רחפן של יחידה 636. בסמוך לגופתו נמצאו חפצים אישיים שלו שנמצאים בחקירת מז"פ. ככל הנראה, האירוע התרחש אתמול בשעות הבוקר עד הצהריים, וזהותו של אחימאיר אושרה היום.

במהלך החיפושים אחר אחימאיר ביממה האחרונה, פרצו עימותים בין מתנחלים ופלסטינים, כאשר המתנחלים איימו לכתר בעצמם את הכפרים הסמוכים. לפי דיווחים פלסטינים, במהלך הלילה הסתערו מאות מתנחלים על כפר אל-מוג'יר הסמוך לזירת היעלמותו של אחימאיר, בתים ומכוניות הוצתו ולפחות פלסטיני אחד נורה למוות. כך לדברי ראש מועצת הכפר אמין אבו-עליה, הקשור למנוח.