בתוכנית הרדיו של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM, התראיין היום (שלישי) דני מירן, אביו של החטוף עומרי מירן שנחטף מביתו בקיבוץ נחל עוז לעיני משפחתו. האב התייחס לעסקת החטופים המתגבשת ואמר כי הוא דורש "עסקה בכל מחיר". מירן הבהיר ואמר: "אני רוצה את הבן שלי ואת שאר החטופים. אני אב של חטוף, לא פוליטיקאי ולא חייל ולא קצין בצבא, אני רוצה את הבן שלי, מה לא מובן פה?". 

"אאמין לעסקאות כשהבן שלי יהיה פה": אביו של החטוף מסרב להיאחז בכותרות
הממשל האמריקני עלול לקבל החלטות מעל לראשה של ישראל - כך נמנע זאת

עוד הרחיב מירן ואמר שהוא לא מבין למה שסינאוור יסכים למעשה לעסקה. "גם את העסקה הזו סינוואר לא ייאשר, אני במקומו לא הייתי מאשר אותה". האמריקנים בונים לו נמל, הרוויח. השנאה והשטנה לישראל הולכת וגוברת בעולם, הוא מקבל אוכל, מים, דלק, מה אכפת לו עוד כמה חודשים, השנאה לישראל תהיה יותר גדולה, זה משתלם לו מכל הבחינות". 

בהמשך, זעק: "המחיר שקיים בעסקה, צריך לקבל אותו. כשאני אומר בכל מחיר, אני מתכוון לכל מחיר של העסקה. אם העסקה מקובלת על מדינת ישראל, מי אני שאשפוט אותה? קבלו את העסקה ותביאו לי את הילד". 

על הסרטון המציג את בנו, אמר דני: "זו לידה מחדש. ממש לידה מחדש של הבן שלי. אני רואה את הבן שלי חי, עם זקן, אמנם חיוור וכחוש קצת, אבל זה הבן שלי, הוא חי, ואני רוצה אותו. אני לא יכול לזהות את כל הסמנטיקה. חסר לי החיוך שלו, זה ילד עם חיוך תמידי. הוא לא חייך, עצוב לו, כואב לו. הוא נחטף מביתו כאזרח מדינת ישראל בקיבוץ נחל עוז לעיני אשתו ושתי בנותיו".