היועץ הרפואי הרב יוסי ערבליך, יו"ר ומייסד ארגון ''למענכם'', החל את פעילותו בתחום הרפואה בשנת 1996, לאחר שנתקל בבעיות בטיפול הרפואי שניתן לדודו. בשנת 2017 הקים את עמותת "למענכם", המעניקה יעוץ והכוונה רפואית ללא תמורה לכל פונה ללא הבדלי דת גזע ומין.

העמותה שייסד מקבלת מאות פניות ביום, בנושאים רפואיים שונים. מטרתו העיקרית של הארגון, היא הגשת סיוע ואבחון רפואי, הנגשת ופישוט נבכי הביורוקרטיה של מערכת הרפואה הציבורית, מתן חוות דעת נוספת ואבחון מקיף יותר.

במסגרת מיזם "רופאים במילואים" בארגון, פעילים כ-200 רופאים מרחבי העולם המייעצים ומסייעים בשאלות רפואיות שונות. לצד העזרה והסיוע שמעניק "למענכם" לכל פונה, הארגון חרט על דגלו חדשנות הרפואית בעולם הרפואה ומקדם שורת יוזמות בנושא, לצד וועידה שנתית  שערך בשנים האחרונות באוניברסיטת ת"א ובמכון ויצמן, בהשתתפות בכירי עולם הרפואה והאקדמיה.

ב-2021 במגפת הקורונה הקים הארגון מערך הסברה לציבור החרדי ועודד את הציבור להתחסן. ערבליך קיבל על כך תעודת הוקרה ממשרד הבריאות. בפברואר 2021 הקים ערבליך את בית הספר "מש"י - למענכם", מוסד שיקומי לילדים חרדיים. עם פרוץ הפלישה הרוסית לאוקראינה הקים הארגון מוקד סיוע לחולים שהגיעו לישראל.

החל מה-7.10, מתנהל הארגון במסגרת חירום: העובדים והמתנדבים של הארגון התפרסו בבתי חולים למתן סיוע רגשי וייעוץ לחולים, המוקד הטלפוני תוגבר, הוקם קו חם לסיוע נפשי והארגון הוביל פרויקט מתנדבים בבתי חולים למטלות סיוע קלות מחמת המחסור ברופאים שהתגייסו ומוצבים בחזית והוקם אגף מיוחד בארגון שיעסוק בסיוע רפואי לפצועי צה"ל ומשפחותיהם.

במרוצת השנים, קיבלו הארגון והעומד בראשו שלל פרסים ותעודות הוקרה על פועלם למען הציבור. היום התבשר יו"ר הארגון ע"י שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב, כי היא קיבלה את המלצת הוועדה הציבורית, לבחור בו להשיא את משואת _ ביום העצמאות הקרוב לתפארת מדינת ישראל. 

פרופ' יוסף פרס נשיא ארגון 'למענכם': "אני מבקש לברך את הוועדה הציבורית ושרת התחבורה מירי רגב, על הבחירה הראויה ברב יוסי ערבליך להשיא משואה ביום העצמאות הקרוב. הרב ערבליך וארגון 'למענכם' מייצגים את הפנים היפות של החברה הישראלית ומסמלים נתינה ומסירות למען האחר והשונה שלא על מנת לקבל פרס. דווקא בימים אלה של פילוג בחברה הישראלית, אין מתאים יותר מלהעלות על נס את המחבר והמאחד".