רותי סטרום, אימם של יאיר ואיתן הורן שנמצאים בשבי חמאס, שוחחה הבוקר (חמישי) עם אודי סגל וטל שלו ב-103FM ושיתפה בתחושותיה הקשות על רקע המגעים לעסקת חטופים.

בדרך להפסקת אש? הסעיף שישראל החליפה בהסכם העסקה
לפיד בביקורת קשה: "אילולא גנץ ואיזנקוט - היינו אחרי עידן נתניהו"

"האמת, אני לא יודעת מה עוזר ומה לא עוזר", אמרה, "אני רואה מה קורה כל הזמן, אבל אני חושבת שכל אחד צריך לעשות מה שהוא מרגיש בלי להפריע לאף אחד, אבל כן לעשות מה שהוא מרגיש, מה שהוא יכול. יחד, אני חושבת שכל המשפחות ננצח, ביחד עם העם, זה הכי חשוב. ננצח וכל החטופים, כל האהובים שלנו, יחזרו אלינו".

עוד הוסיפה: "אני כמעט ולא רואה טלוויזיה, לא שומעת רדיו. אני שומעת רק מוזיקה, וזה מרגיע אותי. אני מדברת עם קבוצות, הייתי בצעדה של בני הנוער פה בכפר סבא, אני עושה הליכות. אבל אני לא כל כך מקשיבה לדברים האלה, כי אני יודעת שהעליות והמורדות זה נוראי. זה לא שאני לא בוכה, זה לא שאני לא נשברת, אבל אני מנסה מיד להתעשת ולהיות חזקה בשבילי, בשבילי הנכדים שלי, בשביל כולם".

איתן יאיר הורן החטופים  (צילום: יוסי אלוני)
איתן יאיר הורן החטופים (צילום: יוסי אלוני)

"אות החיים שקיבלנו זה ב־25.11. רק אז, ראו אותם, היו איתם, אמרו לי שהם בסדר. אני לא יודעת אם הם ביחד או לא ביחד, אבל אני כן יודעת שאחד ראה את השני. זה מחזק אותי. אני יודעת שזה גם מחזק אותם, לדעת ששניהם בחיים ושניהם בריאים. אני מקווה, אני מקווה שימשיכו להיות חזקים ושניפגש עוד מעט", סיכמה.