בשורה לילדי החינוך המיוחד: דיון לגבי היערכות לשנת הלימודים תשע"ז התקיים היום (שלישי) בוועדת החינוך ובמהלכו אמר שר החינוך, נפתלי בנט כי "הבשורה הגדולה ביותר של התקציב היא הארכת שנת הלימודים לילדים בעלי צרכים מיוחדים". בנט ערך סקירה לקראת פתיחת שנת הלימודים וחשף את התוספת שהושגה בתקציב למען הארכת שנת הלימודים לילדים עיוורים, חירשים ובעלי פיגור קל: ״תהיה תוספת של 400 מיליון שקלים לחינוך המיוחד ובתוך כך הארכת שנת הלימודים לילדים בעלי צרכים מיוחדים. זו בשורה אדירה למשפחות ולילדים״.



שר החינוך התייחס לרפורמת הכיתה הקטנה: "השנה עברנו לצמצום הילדים בכיתות ב'. אנחנו נעמוד ביעד", הוא מבטיח והוסיף כי "תוך ארבע שנים ממוצע הילדים בכיתה יהיה כ-28 ילדים". על הנגשת מוסדות החינוך הוא אמר כי "בשבועות האחרונים יצאנו לדרך על מנת להנגיש מסלולים בטיולי,. הבאנו מיליארד שקלים להנגשה" והוא קרא למנהלים לפנות אליו במוסדות שבית הספר זקוק להנגשה". שר החינוך אמר עוד כי יעד מרכזי של משרד החינוך הוא לימודי האנגלית ולדבריו, מתוך ארבע שעות לימוד, שעה אחת תוקדש לאנגלית מדוברת: "התווספו 2,000 שעות לימוד אנגלית למערכת החינוך".



כזכור, בנט אמר בעת דיוני הממשלה על אישור התקציב לשנים 2017-2018 כי "‏תקציב החינוך יגדל ב-4.7 מיליארד שקלים ויגיע למעל ל-57 מיליארד. שיא. מנענו פיטורי המורים, הבאנו אנגלית, מתמטיקה, חינוך מיוחד, עוד הקטנת כיתות ויישום דוח ועדת ביטון".