עובדי רשות השידור מחריפים את צעדי המחאה. הערב (שני) התפרצו לאולפן 'מבט' חמישה עובדים, הפסיקו את השידור השוטף של המהדורה ודרשו בזה אחר זה מראש הממשלה בנימין נתניהו, שר האוצר משה כחלון ויו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן להתערב ולמנוע את פיטוריהם של העובדים לקראת תחילת הפעלת תאגיד השידור, בסוף החודש הבא.



בעת שהמגישה מיכל רבינוביץ הגישה את המהדורה התפרצו בתחילה לאולפן שלושה עובדים ועל רקע הכיתוב שברקע – "היום זה אנחנו, מחר זה אתם", כל אחד מהם ביקש להעביר מסר להצלת פרנסתם של עובדי הרשות.



"אדוני ראש הממשלה, אני אם לשלושה ילדים. אלף משפחות ואלף עובדים פונים אליך. הבטחת שתשקם את רשות השידור. הבטחות צריך לקיים", אמרה אחת העובדות. עובד נוסף פנה מיד אחריה לכחלון והפציר בו למנוע את פיטורי עובדי הרשות: "העובדים נתנו את מיטב חייהם, מאחורי הקלעים, למען רשות השידור. תעשה מעשה", הוא ביקש.



עובד נוסף תקף את יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן ודרש ממנו לפעול לאלתר למניעת שליחתם של העובדים למעגל האבטלה ופגיעה במשפחותיהם. הוא האשים שההסתדרות לא עשתה בעבר דבר למניעת הפגיעה הצפויה בעובדי רשות השידור. עובדי רשות השידור מתכוונים להחריף את צעדי המחאה. בין השאר, הם דורשים להגדיל את מספר העובדים שייקלטו בתאגיד השידור וכן לקבוע תנאי פרישה משופרים לאלו שיאלצו לסיים את עבודתם ברשות השידור.



בתוך כך, ההסתדרות הכריזה על פתיחת צעדים ארגוניים בשירות המדינה, לאות סולידריות עם עובדי רשות השידור. בהתאם להנחיית ניסנקורן ויו"ר הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקובי, ועדי העובדים במשרדי הממשלה נערכים לעיצומים. מחר תופסק בין השעות 12:00-8:00 העבודה בכל יחידות משרד הבריאות ובלשכות הבריאות ברחבי הארץ. יו"ר ארגון עובדי משרד הבריאות, ניסים לוי, מסר כי בשעות אלו לא תתקיים קבלת קהל ולא יינתן מענה טלפוני. "אני מצפה ממקבלי ההחלטות – שרי הממשלה והנהלת התאגיד, להבין את גודל השעה ולשבת איתנו לשולחן המשא ומתן", ציין ניסנקורן.