מנכ"ל משרד התקשורת המושעה שלמה פילבר עשוי לשפוך אור על הניסיון למצוא רוכש לאתר "וואלה", כך דווח הערב (שלישי) בחדשות עשר. לפי הדיווח, אנשיו של המיליארדר המקורב לנתניהו ג'יימס פאקר התעניינו ברכישת האתר. משפטנים מטעמו אף החלו בבדיקות מקדימות לקראת אפשרות של רכישת האתר.



במקביל, פורסמה הערב ב"החדשות" גרסתו של יועץ התקשורת ניר חפץ על מעורבותו בפרשה. על פי הדיווח, קו ההגנה שלו היה שאמנם דיבר עם עורכים באתר וואלה בעניין משפחת נתניהו אך שיח זה, לטענתו, לא היה חריג ולא היה שונה משיח שניהל עם כלי תקשורת אחרים. לחוקרים אמר חפץ כי הם יכולים להסתכל על התכתבויות שלו עם עיתונאים אחרים, והוסיף: "בוואלה לא היו חריגות בדרישות מהעורכים. גם אם היו קשרים בין אלוביץ' לנתניהו זה לא השפיע על הסיקור בוואלה, לא נדרשתי לקיים משא ומתן בין הצדדים".



כזכור, שמו של פאקר הוזכר גם במסגרת פרשת המתנות (תיק 1000) כמי שנתן לראש הממשלה ולרעייתו מתנות. על פי דיווחים, פאקר סיפר אז בחקירתו: "ארנון מילצ'ן הכיר ביני לבין נתניהו. הוא גם ביקש ממני לעזור לו בהבאת המתנות. אני מעריץ את ראש הממשלה נתניהו. הייתי נותן לו מתנות בשמחה. פעמים רבות על פי בקשתו ובקשת רעייתו שרה".

הציטוטים הוצגו בפני ראש הממשלה שאמר: "פאקר היה שכן שלי וחבר שלי, וייתכן שמדי פעם הייתי מבקש ממנו שיביא דבר מה לארץ. בטח שלא בצורה שיטתית ומתוכננת כמו שהצגתם לי".