שיר פפרברג שנסעה לתומה בכביש ראשי ברמת גן הותקפה בעוצמה כשנקלעה להפגנת חרדים עד שחולצה על ידי שני עוברי אורח. בשיחה עם ענת דוידוב וינון מגל ב-103FM סיפרה כי "אני עוד מתאוששת מהחוויה שעברתי. נסעתי בשבת בציר ראשי ברמת גן בה התקיימה הפגנה חרדית שלא ידעתי עליה קודם לכן. מצאתי את עצמי נקלעת לסיטואציה. אחרי 400 מטרים התגודדו סביבי מאוד חרדים שצעקו לעברי 'שיקסה ושבאס', ירקו לעברי. זו הייתה תחושה לא נעימה לחלוטין ונבהלתי נורא, הייתי לבד ברכב ומיד נעלתי את הדלתות. הייתי חסרת אונים. לא נכנסתי לשכונת מאה שערים או לרמאללה, זו רמת גן בערב".



ענת דוידוב שיתפה במקרה דומה שחוותה ואמרה כי "באחת הפעמים כשנסעתי לבקר את חבריי בירושלים בשישי בערב נקלעתי לשכונה חרדית, התנפלו לי על האוטו וזה היה מפחיד עד שמישהו חילץ אותי".





פפרברג הוסיפה כי "לרכב שעמד מאחורי היה ילד קטן במושב האחורי. ניפצו לרכב הזה את השמשות ושברו לו את הפנסים והמראות. כעת הילד נותר בטראומה. זה מטורף לגמרי. כעת אנחנו בסרט מול הביטוח, מי ישלם על הנזק שנגרם לנו? כשצלצלתי למשטרה הנציגה החמודה אמרה לי שבמשטרה מודעים להפגנה, אחרי כן התקשרתי שוב ושוטר אחר אמר שהם ינסו להגיע אליי. ישבתי ברכב 40 דקות כשכל פעם הגיעו יותר ויותר אנשים. זוג חרדים שכנעו אותי לצאת מהרכב ולנטוש אותו ככה באמצע הכביש. השארתי את הרכב ועליתי לביתם עד שההפגנה נגמרה. עד עכשיו המשטרה עוד לא הגיעה". "דרך ארץ קדמה לתורה", סיכמה, "זו אינה התורה בעיני. הושחתו שני רכבים בצורה חמורה ללא שום סיבה".



לשיחה הצטרף ישראל כהן מ'קול ברמה' שהגיב למקרה של שיר ואמר ש"שמעתי את דבריה של שיר ואני חושב שכל מי ששמע אותה הזדעזע. גם אני הייתי מחלץ אותה, אך בני ברק אינה עיר אלימה. זו הייתה הפגנה של 50 אלף איש מהציבור החרדי והצטרפו אליה גם אנשים קיצוניים. אני שמח שזוג חרדים קם וסייע לה. המקרה שלה נמשך 40 דקות ולא הייתה תקיפה פיזית ולא צריך להגזים ולהשוות את המקרה למה שקורה ברמאללה. 50 אלף חרדים יצאו למחות נגד העבודות בשבת ואני דווקא נחשפתי לשירי החג שהיו בהפגנה הזו. לעיתים קורה אירוע נקודתי שמכתים את כל ההפגנה וזו אינה דרכנו ואני קורא לכולם לסוכת שלום".