רוני מאנה הוא אחד האנשים שהיו מהקרובים ביותר למשפחת נתניהו. כאחד שהיה בן בית, וראה את כל ההתנהלות בפנים, הוא התראיין היום (ראשון) ב-103FM והתייחס לדברים של הבן, יאיר נתניהו, על אמנון אברמוביץ', ועל הדרך בה הוא מתבטא. הוא התראיין בתוכניתם של ינון מגל ורון קופמן.

"שמע, הוא בן של רה"מ. ובתור בנו של רה"מ הוא הדובר של רה"מ ומה שהילד שומע בבית הוא מוציא החוצה ואני לא חושב שאם היה רוצה להתווכח עם אמנון אברמוביץ', הוא היה צריך להתווכח איתו באותו סגנון, מה שמותר ליאיר נתניהו אסור להרבה אנשים. אני לא כתבתי מעולם פח אשפה או הסגנון הזה".
לאחר מכן פנה אל המנחה, ינון מגל, ואמר לו: "למה קשה לך לומר ינון, אתה הייתי מוכן שהבן שלך ידבר ככה? מגל השיב כי "אם העיתונאים היו מדברים ככה עלי, הייתי מבין את זה". מאנה המשיך ואמר: "ביבי לא צריך את העזרה של הבן שלו, אני מכיר את הילד הזה מגיל 5, שנינו יודעים שיאיר נתניהו מנהל את העניינים בבית. שיגיד או שאני מנהל או לא. יאיר נתניהו חי בתוך בית רה"מ, אני חושב שהוא לא אשם, וברוך השם הילדים שלי לא מדברים כמוהו. למה ביבי צריך להיכנס לפח האשפה הזה בגלל הילד?"

על הקירבה למירי רגב אמר: "חיים לוינסון העלה תמונות שלי, אם אני חבר של מירי רגב אז שרה נתניהו לא צריכה לתת לה תפקיד. מירי פנתה אלי ב-2008 כשהייתי האיש החזק אצל ביבי, אז היה מאוד קשה להיכנס לחוג הזה בליכוד, ואז שרה שלטה שם והצלחנו להכניס אותה. ינון, אני יודע שאתה מגיע מהימין ואתה משרת את הימין, גם אני ליכודניק מלידה".