בית הדין הרבני דן באחת מתביעות הגירושין המוזרות ביותר שהונחו על שולחנו. מהבקשה לגט ופטור מכתובה עולה סיפור מדהים: לפני כחצי שנה שבר קשיש בן 91 את עצם האגן לאחר שנפל בביתו. חודשיים לאחר מכן כבר הצליחו ילדיו לסדר לו תומכת פיליפינית. חודשיים נוספים חלפו ומצבו של האב השתפר ללא הכר. הפיליפינית נאלצה לוותר על לינת הלילה ולהגיע לסעוד את הקשיש מבוקר עד ערב. ילדיו של הקשיש החליטו כי בגלל המצב ילונו בתורנות בדירת אביהם, כדי לא להשאירו לבדו בלילה. 


"תוך זמן קצר הסכימה האישה ללון בבית אביה שלושה ימים בשבוע ולוותר לאחיה ואחיותיה על התורנות שלהם", טענה עורכת הדין שרין סולן בשם הבעל שהדגיש כי גם לו "רוח ההתנדבות הזו היתה מוזרה", שכן לזוג שלושה ילדים, אחד מהם בן 7 שזקוק לאמו בשעות הערב והבוקר וההיעדרות בלילות, שלוש פעמים בשבוע היתה בעייתית.

הדרמה שבעקבותיה הוגשה לפני שבועיים הבקשה לגירושין התחוללה באחד מהמפגשים המשפחתיים כשהאב הקשיש אמר לילדיו בתום לב כי יש לילות שהפיליפינית נשארת ללון בביתו וזה עוזר לו מאוד. עו"ד סולן ציינה בכתב התביעה כי בשלב הזה התעורר חשדו של הבעל שהתקין מצלמות ללא ידיעת אשתו בבית הקשיש, ואז לתדהמתו גילה כי אשתו מנהלת רומן עם הפיליפינית. "התמונות לא משאירות מקום לספק", קובעת עו"ד סולן, "יש להיעתר לבקשת הבעל לגירושין באופן מידי ולפטור אותו מכתובה". 
 

האישה, לעומת זאת, טוענת כי מדובר במקרה חד פעמי והיא מבקשת שלום בית. היא לא הכחישה כי היא מאוד אוהבת את המטפלת של אביה. בית הדין יצטרך לקבוע האם בגידת האישה עם אישה אחרת היא עילה לגירושין ופטור הבעל מתשלום כתובה.